بیماری کرونا و نقش سایت برانکارد در تامین تجهیزات

گزارش بازرگانی،   3990102036

تامین تجهیزات پزشکی همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی قشرهای مختلف جامعه، از مردم گرفته تا پزشکان متخصص. اما در چند ماه اخیر، به دلیل شیوع کرونا در سراسر جهان و ایران، این مسئله به یک  بحران تبدیل شده است. اما خوشبختانه، استارت آپ های مختلف مانند برانکارد تا کنون به خوبی توانسته نیاز مردم و مراکز درمانی را در خصوص تامین لوازم پزشکی ، رفع کند.لازم به ذکر است محصولات سایت برانکارد، بسیاری از استاندارد های محصولات پزشکی و سلامت سازمان بهداشت جهانی را داراست.

تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با کرونا

لوازم پزشکی که برای مقابله با کرونا نیاز است را می‌توان در دو دسته کلی قرار داد. تجهیزات درمانی و تجهیزاتی پیشگیری از ابتلا به کرونا. تجهیزاتی که جنبه درمان دارند، در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی که تجهیزات پیشگیری از ابتلا، نه تنها در این مراکز، بلکه به وفور توسط مردم در سطح جامعه خریداری شده و استفاده می‌شود.

تجهیزات پزشکی – درمانی بیماری کرونا

تجهیزاتی که در این دسته قرار داده می‌شوند، به منظور تشخیص بیماری کرونا درمان و کنترل آن توسط کادر درمانی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند.

این تجهیزات عبارت هستند از:

تب سنج، کیت تشخیص کرونا، پالس اکسی متر، دستگاه کمک نفس

تجهیزات پزشکی – پیشگیری بیماری کرونا

لوازم پزشکی که در این دسته جای دارند، نه تنها توسط کادر درمانی، بلکه توسط مردم به منظور جلوگیری از ابتلا به این بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما با کمی تأمل و دنبال کردن اخبار مربوط به بیماری کرونا، به راحتی می‌توان متوجه شد که این تجهیزات تا چه اندازه برای کادر درمانی که به طور مستقیم با افراد مبتلا به کرونا مواجه هستند، اهمیت دارد.

تجهیزات پزشکی که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، استفاده می‌شوند، عبارت هستند از:

انواع ماسک ، ماسک جراحی و ماسک فیلتر دار ، لباس یکسره ، محافظ صورت و دستکش

از زمان شیوع کرونا تا کنون، دولت برای تامین نیاز مردم و مراکز درمانی تدابیر مختلفی اندیشیده است. اما از آنجایی که همیشه افرادی در شرایط بحرانی به فکر سود و منفعت خود هستند، بسیاری از کالاهای پزشکی که در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفت، هیچ زمان به مردم نرسید! همین مسئله باعث شد که افراد برای تامین این تجهیزات با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و به استرس و اضطرابشان افزوده شود. اما خبر خوب اینکه شما برای خرید این لوازم می‌توانید به بخش لوازم پزشکی مصرفی سایت برانکارد مراجعه کنید.

خرید تجهیزات پزشکی از برانکارد

برانکارد یک استارت آپ 2 ساله است که از زمان شرع فعالیتش تا کنون، هدف تامین نیاز مردم و مراکز درمانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته است. یکی از مهم‌ترین مزایای که در رابطه با خرید لوازم پزشکی از برانکارد می‌توان به آن اشاره کرد، قیمت رقابتی در کنار تنوع کالا است. به عبارت دیگر فرقی نمی‌کند که شما به چه وسیله‌ای نیاز دارید، چرا که قطعاً با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن برانکارد که کیفیتی حتی بهتر از رقبای جهانی خود مثل quickmedical.com دارد، می‌توانید با برندهای مختلفی که در زمینه ساخت تجهیز فعالیت می‌کنند، آشنا شده و با مقایسه بین ویژگی‌هایشان، کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

اما در شرایط کنونی که کرونا موجب استرس و اضطراب در سراسر ایران و جهان شده و نیاز مردم و بیمارستان‌ها، نه تنها برای تجهیزات گفته شده، بلکه برای کلیه تجهیزات پزشکی بیشتر شده است، برانکارد قطعاً یک کمک ویژه ای خواهد بود.چرا که شما می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران فروش این استارت آپ تماس گرفته و سؤالات خود را در خصوص شرایط خرید لوازم پزشکی ، نحوه ارسال کالا و ... بپرسید.

مزایای خرید لوازم پزشکی از برانکارد

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • مشاوره رایگان
  • پایین بودن قیمت‌ها نسبت به سایر رقبا
  • تخفیف ویژه برای خرید کالا به صورت عمده
  • امکان خرید کالا از سه کانال تماس تلفنی، سایت و اپلیکیشن
  • تنوع کالا (در حال حاضر بیش از 1200 وسیله پزشکی در سایت به فروش می‌رسد.)
  • پنل ویژه خریداران عمده (این استارت آپ برای همکاران خود، این امکان را فراهم کرده است که از طریق یک پنل مخصوص سفارش خود را ثبت کرده و از یک تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. بنابراین با توجه به اینکه تاریخچه خرید در این پنل اختصاصی ثبت می‌شود، در صورتی که قصد خرید مجدد کالاهای قبلی را داشته باشید، نیازی به گشتن در میان کالاهای بی‌شمار در سایت نیست.)

دلیل پایین بودن قیمت‌ها در سایت برانکارد چیست؟

احتمالاً این سؤال برای شما مطرح شده است که در شرایط کنونی که کرونا حرص و طمع را در بسیاری از افراد زنده کرده است، چرا قیمت‌های این وب سایت نسبت به سایر فعالان در حوزه فروش تجهیزات پزشکی کمتر است؟

جواب این سؤال در نحوه عملکرد این سایت از زمان شروع به فعالیتش تا کنون است. این استارت آپ همواره در تلاش بوده است که کالاهای ضروری را تامین کرده و در انبارهای مخصوص خود نگهداری کند. در نتیجه صرف نظر از آنکه نوسانات قیمت دلار در ایران چقدر است، کالاها با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسند.

علاوه بر این، با توجه به نماد الکترونیکی دو ستاره‌ای که در سایت وجود دارد، شما می‌توانید یک خرید امن را تجربه کنید. چرا که این نماد از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت به این استارت آپ اهدا شده است.