کتاب صوتی تاریخی روشی مناسب برای مطالعه تاریخ

گزارش بازرگانی،   3981224030

در عصر حاضر به دلیل پیشرفت در فناوری های دیجیتال هر شخص به صورت اختصاصی دارای یک گوشی، تبلت یا کامپیوتر می باشد و توسط این دستگاه های دیجیتال قادر خواهد بود انواع کتاب صوتی را اجرا و مطالعه نماید. کتاب های صوتی تاریخی در حال حاضر از محبوبیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار می باشد.

کتاب صوتی با توجه به گرانی کاغذ می تواند یک راه حل اساسی برای جایگزینی کتاب های کاغذی می باشد. با توجه به اینکه کتاب های صوتی بر روی دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت و کامپیوتر قابلیت اجرا دارد؛ در دسترس همگان قرار می گیرند. وب سایت های زیادی اقدام به انتشار انواع مختلف کتاب صوتی می نمایند که یکی از بهترین این وب سایت ها سلام صدا می باشد که به صورت گسترده در حوزه های گوناگون فعالیت می نماید.

مزایای استفاده از کتاب صوتی

معمولا یکی از عذرهایی که افراد مختلف در پاسخ به عدم کتابخوانی می آورند این مسئله است که به علت کمبود وقت قادر به مطالعه کتاب نمی باشند که با وجود کتاب صوتی دیگر هیچ عذری پذیرفتنی نیست و هر فرد در زمان بیکاری و استراحت خود در مترو، اتوبوس و غیره می تواند با گوشی خود به وسیله شنیداری به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بپردازد.

کتاب های صوتی به دو گونه رایگان و پولی در سراسر بستر اینترنت موجود می باشند که آن دسته از وب سایت های فروشگاهی موفق می باشند که اول اینکه آن دسته خاص از انواع کتاب صوتی که به صورت رایگان موجود می باشند را با اجازه ناشر به صورت رایگان انتشار دهند و در مورد فروش کتاب های صوتی پولی نیز تا حد امکان قیمت را برای کاربران خود پایین بیاورند.

یک نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است قیمت بسیار پایین این نوع کتب صوتی می باشد به طوری که با صرف هزینه بسیار اندکی انواع مختلف کتاب صوتی قابل دانلود خواهد بود؛ در صورتی که خرید هر جلد کتاب کاغذی در حال حاضر بسیار گران قیمت می باشد و در حالت کلی هم باعث حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان خواهد شد.

کتاب صوتی تاریخی

وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند که در حوزه های مختلف، کتاب های صوتی مربوط به حوزه تخصصی خود را ارائه می دهند. یکی از این حوزه ها که بسیار محبوب است تاریخ می باشد که همیشه عنوان پر فروش ترین ها را به خود اختصاص می دهند. در ادامه برای نمونه به دو مورد کتاب صوتی تاریخی ارزشمند اشاره می کنیم:

  • کتاب صوتی تاریخ تمدن اثر ویل دورانت در یازده جلد که به زندگی انسان از دوران ماقبل تاریخ بشری تا قرن 18 میلادی می پردازد.

  • کتاب صوتی تاریخ طبری اثر محمد بن جریر طبری در پانزده جلد که به تاریخ بشری از زمان پیدایش آدم تا قرن سوم هجری که خود نویسنده در آن می زیسته است می پردازد. البته تمرکز اصلی این کتاب مربوط به وقایع صدر اسلام می باشد.

کتاب صوتی تاریخی

انتشار انواع مختلف کتاب صوتی تاریخی در سایت سلام صدا

یکی از وب سایت های بسیار معتبر در عرصه انتشار کتاب صوتی وب سایت سلام صدا می باشد که در آن کتب صوتی در حوزه های مختلف از جمله تاریخ به صورت کامل در اختیار کاربران قرار می گیرد. برخی از کتب صوتی موجود در این فروشگاه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند و مابقی با قیمت بسیار اندکی به فروش می رسند.

این وب سایت ارزنده دارای آرشیوی بسیار قدرتمند از انواع متنوع کتاب صوتی تاریخ جهان و کتاب صوتی تاریخ ایران برای علاقمندان به این حوزه می باشد به طوری که کاربران به سادگی و با چند کلیک قادر خواهند بود به این کتب ارزشمند به صورت اورجینال و بدون سانسور با هزینه ای اندک دست یابند.

یکی از ویژگی های ارزشمند وب سایت سلام صدا برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز نشر از وزارت ارشاد با نماد ساماندهی طلایی می باشد که اخذ این مجوزها می تواند خیال کاربران بابت پرداخت آنلاین وجه کتاب و دانلود کتاب صوتی مورد علاقه خود را آسوده نماید.