پیش بینی زمان فروکش کردن دوره بیماری کرونا

گروه سلامت الف،   3981220183

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود دوره بیماری ویروس کرونا به تدریج از هفته آینده کاهش پیدا کرده و تا ۱۵ فروردین افول کند.

حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز، با بیان اینکه پیک شیوع کرونا تا 26 اسفند ماه  ادامه دارد، اظهار کرد: برخی از بیماران مشکوک به ویروس کرونا ممکن است هفته گذشته به این بیماری مبتلا شده‌اند اما ویروس کرونا علائم خود را به صورت کامل نشان نداده است و بیمار دوره نهفتگی بیماری را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: این بیماران پس از گذراندن دوره نهفتگی ویروس کرونا احتمال می‌رود  در این هفته با علائم شدید ویروس مواجه شده و به بیمارستان مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود دوره بیماری ویروس کرونا به تدریج  کاهش پیدا کند و تا 15 فروردین افول کند.

کاملی با  تاکید بر کاهش مراجعه بیماران مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها، عنوان کرد: افزایش مراجعات در این هفته مربوط به افرادی است که دوره نهفتگی ویروس را پشت سر گذاشته‌اند.

پیش از این علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه پیک بیماری کرونا در خوزستان از امروز آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد، گفته بود: آمار مبتلایان به این ویروس در خوزستان به ۱۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.