محموله شکر خام وارد بندرشهید رجایی شد

گروه اقتصادی الف،   3981219187

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه شش کشور گفت: شانزدهمین محموله شکر خام به میزان ۲۷ هزار و ۱۰۰ تن وارد بندرشهیدرجایی شد.

 به گزارش مهر، مسعود دشوارگر با بیان اینکه ۳۷ هزار و ۱۰۰ تن شکر وارد بندر شهید رجایی شده است، بیان داشت: این محموله از کشور هندوستان بارگیری شده است.

وی عنوان کرد: این محموله نخست به کارخانه‌های تصفیه شکر در سراسر کشور ارسال می‌شود و پس از بسته بندی با قیمتی کمتر از بازار آزاد به دست مصرف کننده داخلی می‌رسد.

مدیرکل غله و بازرگانی منطقه شش کشور اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶ محمولهشکرخام با بیش از ۶۱۶ هزار تن وارد بندرشهید رجایی شده است.

دشوارگر یادآورشد: در چند روز گذشته نیز محموله ۱۸۰ هزار تنی گندم وارد هرمزگان شد که اکنون بیش از ۹۰ درصد آن به کارخانه‌های آردسازی در کشور ارسال شده و مابقی نیز تاچندروز آینده ارسال می‌شود.

وی اذعان داشت: تا پایان سالجاری یک محموله ۱۴۰ هزار تنی گندم و در ابتدای سال آینده نیز محموله‌های روغن خام و برنج وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

این مسؤول ابراز داشت: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون، ۱۶۳ هزار تن برنج و ۴۰۸ هزار تن روغن خام از خارج از کشور به بندرشهیدرجایی وارد و سپس به سراسر کشور ارسال شده است.