نمایندگان پارلمان فرانسه به کرونا مبتلا شدند

گروه جهان الف،   3981219109

میزان ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه همچنان در حال افزایش بوده و دامنه آن به بخش‌های سیاسی از جمله پارلمان این کشور نیز کشیده شده به گونه‌ای که با ابتلای سه عضو دیگر مجلس فرانسه، شمار نمایندگان مبتلا به ۶ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبر فرانسه به نقل از آژانس بهداشت منطقه‌ای (ARS) «ایل دو فرانس»، تاکنون ۶ مورد ابتلا به کرونا در مجلس ملی این کشور تائید شده است. آنها شامل چهار نماینده و دو نفر از عوامل کاخ « بوربون » (محل جلسه‌های مجمع ملی فرانسه) هستند. پیشتر، ابتلای سه نماینده و یک کارمند پارلمان فرانسه به ویروس کرونا تائید شده بود.

این آژانس تاکید کرد، تحقیقات بهداشتی در حال انجام بوده و اقدام‌های مدیریتی توسط خدمات مجلس صورت گرفته تا شیوع ویروس را محدود کند.

بنا به اعلام آژانس بهداشت منطقه‌ای، این ۶ نماینده در قرنطینه به سر می‌برند و برای روشن شدن زنجیره‌های آلودگی و شناسایی موارد، تماس مختلف با آنها تماس گرفته شده است.

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرده است تعداد موارد تائید شده از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به یک هزار و ۱۲۶ نفر رسیده و تاکنون ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.