هرمزگان گردشگر پذیرش نخواهد کرد

گروه اجتماعی الف،   3981216024 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار هرمزگان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان بنا به مصوبه جدید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به گردشگران خدمات ارائه نمی‌شود و هیچ گردشگری نیز پذیرش نخواهد شد.

به گزارش تسنیم ، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اظهار داشت: مطابق درخواست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ما دیگر در استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گردشگر پذیرش نمی‌کنیم و به آنها خدمات ارائه نخواهیم کرد. 


وی با تاکید بر ضرورت عدم انجام سفر درون و برون استانی توسط مردم افزود: این درخواست به منظور ریشه کن کردن ویروس کرونا بوده لذا از شهروندان تقاضا می‌کنیم در شرایط فعلی از هرگونه مسافرت و یا تردد غیر ضرور جدا خودداری کنند. 

استاندار هرمزگان با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در استان از راه‌اندازی واحدهای تولیدی برای تامین نیازهای استان خبر داد و گفت: واحدهای تولید ماسک، ژل ضدعفونی و الکل در استان به منظور تامین این اقلام و توزیع در بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی و برای تامین نیاز مردم راه‌اندازی شده است. 

وی ضمن تاکید بر ضدعفونی اماکن عمومی در استان هرمزگان بیان داشت: با این وجود از شهروندان درخواست می‌شود نکات بهداشتی را رعایت کنند تا به ریشه کنی ویروس کرونا کمک شود همچنین مردم باید از سفر به استان‌های آلوده نیز به صورت جدی خودداری کنند.