نکات کلیدی در خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه

گزارش بازرگانی،   3981214152 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پیراهن مردانه آستین کوتاه یکی از جایگزین‌های تیشرت مردانه است ، این پیراهن را در هر صورتی می‌توان پوشید اما روش‌های درست‌تری نیز برای پوشیدن آن وجود دارد ما در اینجا نحوه پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مردانه را معرفی کرده‌ایم .

پیراهن‌های مردانه آستین بلند با وجود کارایی بیشتری که دارند اما برای پوشیدن در تمام فصول مناسب نیستند. مدل‌های جدیدی از پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه به بازار آمده است که برای فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب هستند، این پیراهن این روز ها بسیار معمول شده است و طرفداران خاص خود را دارد .

برای همه ی ما ثابت شده است، که پیراهن آستین کوتاه مردانه ، یکی از شیک‌ترین و جذابتزین لباس‌هایی است که بعنوان لباس تابستانی مردانه می توانیم بپوشیم، این مدل پیراهن‌ها آقایان را خوش‌هیکل و خوش استایل نشان می‌دهد، اما برای پوشیدن آن راه هایی وجود دارد ما در اینجا خواهیم گفت پیراهن مردانه آستین کوتاه را چگونه بپوشیم و با چه شلوار و کفشی ست کنیم تا زیباتر و خاص تر بنظر برسیم .

پیراهن آستین کوتاه راه راه ، پیراهن آستین کوتاه تک رنگ و پیراهن آستین کوتاه چهارخانه نسبت به پیراهن‌های نقش‌دار و گل‌دارعمومی تر هستند که می توانید آنها را هرجا حتی محیط کار خود بپوشید بنابراین دنبال شلوار مناسب باشید، و از پوشیدن آن در بهار و تابستان لذت ببرید ، بهترین مدل‌های پیراهن آستین کوتاه را انتخاب کنید، برای این استایل می‌توانید پیراهن را داخل شلوار بزنید و یا آن را آزاد بگذارید در هر صورت این یک استایل خاص و جذاب است .
توجه داشته باشید هنگامی که شما یک پیراهن آستین کوتاه به تن دارید جزییات شما در استایل بیشتر به چشم می‌آید پس استفاده از یک عینک آفتابی شیک ، یک ساعت مچی زیبا و یا دستبند چرمی مردانه را به همراه کفش کالج یا کتانی مناسب فراموش نکنید.

نکات کلیدی در هنگام خرید پیراهن آستین کوتاهسایز پیراهن آستین کوتاه

سایز مناسب برای انتخاب هر نوع پیراهنی مهم است و پیراهن آستین کوتاه از آن مستثنا نیست ، شما بعد از پرو پیراهن باید مطمئن شوید که در قسمت سینه و طول و عرض آستین خیلی گشاد و یا خیلی تنگ نباشد، آستین باید تا وسط بازو بیاید و خیلی گشاد نباشد ، همچنین دوخت سرشانه باید درست روی شانه شما قرار بگیرد در غیر اینصورت لباس در بدن شما زار میزند .هنگام پرو پیراهن دستهای خود را از شانه تکان بدهید و بچرخانید که مطمن شوید پیراهن تنگ و یا زیادی گشاد نباشد.

قد پیراهن را در نظر بگیرید اگر نیم تنه بلندی دارید و مایلید پیراهن خود را در شلوار بزنید هنگام پرو این کار را امتحان کنید که پیراهن برایتان کوتاه نباشد و لبه های آن از شلوار بیرون نیاید.

جنس پیراهن آستین کوتاه مردانه

پیراهن مردانه آستین کوتاه عموما  لباسی است که در فصل بهار و تابستان برای آقایان انتخاب می‌شود و بجای تیشرت مردانه آن را می‌پوشند پس بیایید بهترین پارچه را انتخاب کنیم تا خنک بمانیم و پارچه ای که بسیار سبک باشد ، همانطور که می‌دانید خرید لباس پنبه‌ای مردانه بسیار توصیه شده است ، پس لباس های پنبه ای کتانی و پولین بهترین انتخاب ها هستند. انتخاب جنس مناسب برای پیراهن های آستین کوتاه به شما کمک می‌کند تا در فصل‌های گرم سال کمتر عرق کنید و کمتر احساس گرما کنید. پیراهن های نخی و یا تولید شده از الیاف طبیعی بهترین گزینه برای پیراهن آستین کوتاه محسوب می‌شوند.

رنگ پیراهن آستین کوتاه مردانه

بهترین رنگ‌هایی که آقایان برای پیراهن‌هایشان در فصل بهار و تابستان انتخاب می‌کنندخاکستری،کرم، سفید،آبی آسمانی،صورتی ملایم هستند. پیراهن سفید مردانه یک لباس پرکاربرد است که در موقعیت‌های مختلف میتوان از آن استفاده کرد، در ایام نوروز پیراهن سفید بهترین گزینه است زیرا علاوه بر زیبایی و رسمی بودنش، شما گرمای کمتری را حس خواهید کرد.

اگر شلوار شما شلوار جین مردانه اسپرت است پیراهن های آستین کوتاه چهارخانه و نقش دار به خوبی با شلوار هماهنگ می‌شوند و در صورتی که شلوار پارچه‌ایی می‌پوشید بهتر است از پیراهن آستین کوتاه تک رنگ و یا راه دار استفاده کنید.

اگر استایل نیمه رسمی را انتخاب کردید و شلوار کتان به پادارید نسبت به رنگ شلوار کتان رنگ پیراهن خود را انتخاب کنید تا با هم همخوانی داشته باشد و استایل شما را خاص و جذاب نشان دهد.

پیراهن آستین کوتاه مشکی یکی از پرطرفدارترین پیراهن‌هایی است که در بین آقایان بسیار طرفدار دارد و با یک شلوار جین جذب مردانه و کفش کتانی شما را خوش هیکل و جذاب نشان می‌دهد.