ضبط «عصر جدید» از سر گرفته شد

گروه فرهنگی الف،   3981213138

احسان علیخانی با برنامه عصرجدید به پیشواز نوروز می‌رود.

ضبط «عصر جدید» از سر گرفته شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا این روز‌ها مشکلات متعددی را برای برنامه سازان تلویزیون ایجاد کرده است و ضبط برنامه‌هایی مثل «عصر جدید» که نیاز به حضور تماشاگران دارد را دچار مختل کرده است.

اما به تازگی احسان علیخانی توضیحاتی درباره ادامه ضبط «عصر جدید» منتشر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

«سلام رفقا شنبه و یکشنبه پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» شروع می‌شود. رفقا از الان بگم که هی گیر ندین: هر چی ماچ و بوسه، دست دادن، بغل کردن و حضور کلی تماشاگر کنار هم در راستی ازمایی و مسابقه اصلی خواهید دید مربوط به ضبط‌های تا ۲۷ بهمن و قبل از اعلام شیوع ویروس در کشور است. پس لطفا هنگام تماشا پروفسور سمیعی نشین برای ما.

مرحله راستی آزمایی و پذیرش «عصر جدید» در حال پخش است و امشب (سه شنبه) قسمت آخر آن ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و جمعه ساعت ۲۰ قسمت اول برنامه «هشتگ عصرجدید» پخش می‌شود و ما شنبه و یکشنبه ۲۲:۳۰ با قدرت و انرژی شما مسابقه فصل دوم شروع می‌کنیم.

این برنامه را در شب و روز میلاد حضرت علی (ع) و ۲۸ اسفند پخش می‌کنیم و تمام شب‌های ایام نوروز و تعطیلات برنامه داریم، چون به اندازه کافی در بهمن ضبط کردیم و شروع کردیم. «هشتگ عصرجدید» را یک گروه جمع و جور ۳۰ نفره ضبط و مونتاژ کردند.

باز اگر لازم باشد بدون تماشاگر مسابقه ضبط می‌کنیم، ولی بخش عمده شرکت کننده‌های ما از شهرستان تشریف می‌آرند و این کار سخت می‌کند. با اینکه تیم پزشکی داریم و همه چی تست می‌شود، اما در این ایام هر چی از سفر غیر ضروری جلوگیری کنیم بهتره، «عصر جدید» بدون تماشاگر عین داربی پرسپولیس - استقلال بدون تماشاگر است، تماشاگر ما باید رای بدهد، به شرکت کننده انرژی بدهد و در قوانین فصل جدید با داور چالش دارد. اگر بخواهیم از نزدیک ۱۰۰۰ نفر تماشاگر تست پزشکی بگیریم خوشبینانه ۵ ساعت طول می‌کشد.

بهتون قول میدهم زحمت ۶ ماهِ گروه عصر جدید، و چند ماه حقوق عقب افتاده و بی پولی، با عشق و انگیزه‌ای ساخته شده که می‌تواند برای ساعاتی شما را از استرس و نگرانی دور کند.

اولا: درود به شرف تمام پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که دارند با عشق و ایثار کار میکنند.

ثانیا: دم تمام گرو‌های برنامه ساز، سریال ساز، خبرنگار، گرم که دارند شبانه روز کار میکنند و تیم پزشکی کنارشان هست، که وقتی خیلی از شما مراعات کردید و در منزل هستید، حداقل محصولی باشد برای تماشای شما. شنبه و یکشنبه با قدرت می‌آیم ان‌شاءلله و تا آخر نوروز با شما خواهیم بود، نشاط شما الان مهمترین دغدغه ماست، برامون دعا کنین که شرمنده شما نشیم.

کرونا بدون رعایت و مراعات تک تک ما شکست نخواهد خورد، اما کنار هم و با همت همگی حتما شکستش میدیم.»