ترکیب احتمالی رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو

گروه ورزشی الف،   3981211136

امشب از ساعت ۲۳.۳۰ در سانتیاگو برنابئو شاهد ال کلاسیکوی برگشت لالیگا خواهیم بود که می تواند تا حد زیادی در مسیر این دو تیم برای فتح لالیگا تعیین کننده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش از شروع ال کلاسیکو نمی توان با قعطیت از ترکیب اصلی دو تیم صحبت کرد چرا که هنوز ابهاماتی برای زیدان و کیکه ستین وجود دارد. بارسا با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین دارد و شاید این دیدار برای کهکشانی ها اهمیتی به مراتب بیشتر داشته باشد. زیدان پس از شکست از سیتی قصد ندارد بار دیگر در برنابئو تسلیم شود؛ به خصوص که حریف امشب تیمش بارسلوناست.

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کروس، کاسیمیرو، والورده، ایسکو، بنزما و وینسیوس

تیبو کورتوا قطعا درون دروازه قرار خواهد گرفت. سرخیو راموس و رافا واران زوج دفاعی رئال خواهند بود؛ ضمن اینکه حضور دنی کارواخال در جناح راست نیز قطعی به نظر می رسد. با توجه به اهمیت بازی و اینکه فرلاند مندی تا به اینجا در بازی های بزرگ در ترکیب ثابت زیدان قرار داشته، پیش بینی می شود امشب هم مارسلو روی نیمکت بنشیند.

در خط میانی حضور کاسیمیرو و فده والورده حتمی است و احتمالا تونی کروس پس از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی رئال باز می گردد. ضلع چهارم خط میانی رئال را نیز ایسکو پر خواهد کرد. در خط حمله نیز کریم بنزما و وینیسیوس حضور خواهند داشت ضمن اینکه احتمال حضور بیل یا ماریانو دیاز کنار بنزما نیز محتمل است.

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، دی یونگ، ملو، گریزمان، مسی، برایثویت

مارک آندره تراشتگن گلر اول بارسا در ال کلاسیکو خواهد بود. جرارد پیکه و کلمنت لنگله زوج دفاعی بارسا هستند و ساموئل اومتیتی احتمال زیاد روی نیمکت خواهد بود. در جناح راست و در غیاب سرجی روبرتوی مصدوم، نلسون سمدو بازی خواهد کرد و در جناح چپ نیز جوردی آلبا. دفاع چپ ملی پوش بارسا که 14 روز پیش مصدوم شده بود، یک هفته زودتر از پیش بینی ها به تمرینات برگشت و احتمالا امشب فیکس بازی خواهد کرد.

در خط میانی سرخیو بوسکتس، آرتور ملو و دی یونگ بازی می کنند و گریزمان، مسی و برایثویت نیز سه مهاجم بارسا خواهند بود.

در این بین احتمال حضور ویدال به جای آرتور ملو و آنسو فاتی به جای برایثویت نیز وجود دارد.