گوشی‌های پرفروش ۲۰۱۹ از چه برندی بودند؟

گروه فناوری الف،   3981211072

اگر چه پرفروش بودن گوشی‌های تولیدی اپل و سامسونگ یک کلیشه به نظر می‌رسد، اما بررسی‌های علمی در مورد وضعیت فروش تلفن‌های همراه این تصور را ثابت می‌کند.

گوشی‌های پرفروش ۲۰۱۹ از چه برندی بودند؟

به گزارش مهر به نقل از انگجت، تحقیقات مؤسسه کانتر پوینت نشان می‌دهد از میان ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۱۹ تعداد ۹ گوشی توسط سامسونگ و اپل تولید شده‌اند.

تنها استثنا در میان ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۱۹ گوشی‌ای ۵ شرکت چینی اوپو است که در رده پنجم جای گرفته است. رتبه اول در این زمینه مربوط به آیفون ایکس آر است که ۳ درصد از کل گوشی‌های به فروش رفته در جهان را به خود اختصاص داده است.

رتبه دوم در این زمینه به آیفون ۱۱ شرکت اپل و رتبه سوم به گوشی گالکسی ای ۵۰ اختصاص دارد. گالکسی ای ۱۰ نیز در رتبه چهارم است. آیفون ۸، گالکسی ای ۲۰، آیفون ۱۱ پرو مکس، آیفون۷ وآیفون ایکس اس مکس نیز رتبه‌های ششم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.

در شرایطی که در آمریکای شمالی تولیدات اپل محبوب تر از رقیب کره‌ای است، در اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا گوشی‌های سامسونگ محبوب تر هستند. در این میان تنها در چین است که شرایط به طور کلی متفاوت بوده و تولیدات اوپو، ویوو و هواوی که هر سه چینی هستند، بیشتر با استقبال مواجه شده‌اند.