محتکر یک میلیون دستکش با تماس شهروندان به دام افتاد

گروه اجتماعی الف،   3981210080

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف احتکار شده در محله نارمک خبر داد.

محتکر یک میلیون دستکش با تماس شهروندان به دام افتاد

به گزارش ایسنا، سردار کیوان ظهیری دراین باره گفت: ماموران کلانتری 127 نارمک از طریق تماس یکی از شهروندان با مرکزفوریت های پلیسی 110 از تخلیه شبانه کارتن های دستکش یک بار مصرف از  دو دستگاه خاور و نیسان به یک منزل مسکونی قدیمی باخبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که رانندگان دو خودرو با کمک فردی دیگر در حال تخلیه بار هستند  که در همین راستا اقدام به پرس وجو از آنان کرده و متوجه شدند که کارتن های دستکش یکبار مصرف متعلق به مالک خانه است.

وی با اشاره به دستگیری رانندگان دو خودرو و مالک منزل قدیمی، گفت: این افراد که هیچگونه سند و مدرکی برای نگهداری انبوه از دستکش های یک بار مصرف ارائه نکردند دستگیر شدند و باهماهنگی قضایی بار مذکور نیز توقیف شد که در جریان آن مشخص شد کارتن ها حاوی یک میلیون دستکش یکبار است.
ظهیری با اشاره به بازجویی از متهمان گفت: متهم اصلی پرونده که مالک خانه بود، اعتراف کرد که قصد داشته تا ان دستکش ها را احتکار کرده و در روزهای آتی با چندین برابر قیمت به فروش برساند که دستگیر شد.

به گفته رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای هر سه متهم پرونده ای تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.