وزیر بهداشت: هفته آینده با پیک بیماری کرونا مواجه هستیم

گروه سلامت الف،   3981209105 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت از پیک بیماری کرونا در کشور در هفته آینده خبر داد و گفت: از مردم تمنا می‌کنم بیش از پیش با همکارانم در وزارت بهداشت همکاری کنند.

وزیر بهداشت: هفته آینده با پیک بیماری کرونا مواجه هستیم

به گزارش ایلنا، سعید نمکی وزیر بهداشت در پایان پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در وزارت بهداشت برگزار شده است با تشکر از رهبر معظم انقلاب و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی گفت: اگر چه در سراسر کشور بخش‌های بیمارستانی را آماده کرده‌ایم و تمامی امکانات را به میدان آورده‌ایم اما باید بگویم که هفته نسبتا سختی را در پیش داریم.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در خصوص اپیدمی این بیماری در دنیا ادامه داد: پیک اصلی بیماری در هفته آتی و روزهای آینده است اما این به معنی وحشت نیست و قرار نیست اتفاقات حادی بیفتد چراکه با هوشمندی مردم شریف و همه دست‌اندرکاران و خبررسانی‌ که انجام می‌شود همچنین با همکاری همه دستگاه‌ها و مدیرانی که در همه عرصه‌ها حضور دارند خیز بیماری را تحت کنترل قرار می‌دهیم مردم باید در جریان روند آتی بیماری باشند. به همین دلیل از مردم تمنا می کنم بیش از تر قبل همراهی کنند ودر کاهش آلودگی به ما کمک کنند و از ترددها خودداری کرده و هر دستوری را که ابلاغ می‌کنیم تبیعت شود