روند بهبودی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بابل

گروه سلامت الف،   3981207171

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است، تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

به گزارش فارس، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مورد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس در چهارشنبه هفته قبل شناسایی شد، تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم.

وی افزود: حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است، تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.

جلالی خاطرنشان کرد: مراجعه حضوری افراد سرپایی به بیمارستان رو به افزایش است، روزانه ۴۰ تا ۵۰ بیمار به کلینیک سرپایی مراجعه می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جا‌های پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بود که مردم از تجمع غیرضرور پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.

این مسؤول تصریح کرد:  نکات بهداشتی را رعایت کنند به خاطر اینکه احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است، از مسافرت خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.