سهمیه جدید کاغذ نشریات توزیع شد

گروه فرهنگی الف،   3981205098

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اعلام کرد: فهرست سهمیه کاغذ نشریات کشور نهایی شده و در اختیار شرکت های مربوطه برای توزیع قرار گرفته است.

سهمیه جدید کاغذ نشریات توزیع شد

به گزارش الف به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در این اطلاعیه آماده است: با توجه به بررسی کارشناسی درخواست‌هایی که از سوی مدیران نشریات به این اداره کل واصل شده و همچنین میزان کاغذ موجود، فهرست نهایی سهمیه کاغذ نشریات به میزان 473 تن، آماده و برای توزیع در اختیار شرکت‌های مربوطه قرار گرفت.

براین اساس مدیران مسئول نشریات می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور از میزان و نحوه دریافت کاغذ تخصیص یافته مطلع شوند.

همچنین کاغذ تخصیص یافته برای روزنامه‌ها نیز طی روزهای آتی توزیع می‌شود.

شایان ذکر است از ابتدای سال 98 تا کنون، 12هزار و پانصد تن کاغذ با قیمت مصوب و ارز دولتی میان نشریات و روزنامه‌های کشور توزیع شده است. همچنین یک نوبت کاغذ دیگر تا پایان سال میان نشریات و روزنامه‌ها توزیع خواهد شد.

با توجه به اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مورخ 19 آبان 98 در خصوص یارانه و کاغذ مطبوعات، این اداره کل آماده پاسخگویی به اعتراض و انتقاد احتمالی در خصوص فهرست یاد شده می‌باشد.