فرمانده مرزبانی: ایران امن‌ترین کشور دنیاست

گروه اجتماعی الف،   3981205068

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: ایران امن‌ترین کشور دنیا و پیکره بزرگ‌ترین مستکبر جهان را به لرزه درآورده است.

فرمانده مرزبانی: ایران امن‌ترین کشور دنیاست

به گزارش تسنیم، سردار قاسم رضایی پیش‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر تداوم راه شهدا اظهار داشت: سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجام در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: امروز آئین تکریم از مجاهدت بزرگ‌مردی‌ست که سال‌ها خالصانه در استان کردستان خدمت کرده و حضور همگی نشان از کارنامه درخشان سردار شیخی دارد که بنده بر خود می‌بالم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور دنیاست, تصریح کرد: اقتدار و عظمت ایران پیکره بزرگ‌ترین مستکبر جهان را به لرزه درآورده و با حمله موشکی سپاه قهرمان به پایگاه عین‌‌الاسد و نابودی قرارگاه‌های آنان این نوید را به همه کشورها داده که قدرت پوشالی آمریکایی‌ها, جز تار عنکبوت چیز دیگری نیست.

وی گفت: امروزه ایران امید همه کشورها و مستضعفان جهان بوده و قدرت نرم ایران تمام برنامه‌های استکبار را بر هم زده است.

سردار رضایی با بیان اینکه ایران اسلامی تکیه‌گاه منطقه است, کرد: امروز آمریکایی‌ها در هیچ نقطه‌ای از دنیا حتی خود آمریکا امنیت ندارند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری باید برای همیشه از منطقه خارج شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وحدت و انسجام مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در پاسداشت سردار دل‌ها جای افتخار داشته و باید همواره مدافع راه و مسیر مکتب سلیمانی باشیم.