تکذیب حمایت قالیباف از گزینه‌های غیر منتخب در شانا

گروه سیاسی الف،   3981130188

سخنگوش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان از تکذیب حمایت محمدباقر قالیباف از کاندیدای غیر مورد حمایت شانا در استانها خبر داد.

سیاوش آقاجانی سخنگوی شورای ائتلاف گیلان درگفت‌وگو با با فارس در رشت با اشاره به مطالب مطرح شده توسط برخی کاندیدای مجلس در مورد حمایت اعضای کوثر شانا از آنها اظهار کرد: آقای قالیباف از هیچ کاندیدای غیر عضو در شورای انقلاب اسلامی حمایت نکرده است.

آرمان مهدی‌زاده، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت و نماینده دکتر قالیباف در استان گیلان نیز با صدور بیانیه حمایت محمدباقر قالیباف از کاندیدای غیر عضو شانا را تکذیب کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

جمعیت پیشرفت و عدالت استان گیلان یکی از تشکل‌های رسمی و یازده گانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کشور می باشد و بنا بر این رویه در استان گیلان نیز دبیر استانی آن عضو حقوقی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان هستند، دکتر محمد باقر قالیباف طبق اعلام قبلی به این جمعیت اعلام کرده هیچ‌گونه لیستی به غیر از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را تایید نمی‌کند.

بنا براین هرگونه اعلام حمایتی از سوی ایشان نسبت به کاندیدا در استان گیلان تکذیب می‌شود.

به گزارش فارس، باتوجه به نزدیکی روز انتخاب برخی از کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی از حمایت افراد تأثیرگذار خود جهت افزایش آرایشان صحبت کرده‌اند.