زاکانی: فساد ریشه امید در کشور را خشکانده است

گروه سیاسی الف،   3981130181

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فساد ریشه امید در کشور را خشکانده است و اگر بیکاری مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در کشور به وجود آورده است باید با مفاسد اقتصادی مبارزه شود.

زاکانی: فساد ریشه امید در کشور را خشکانده است

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی امشب در همایش انتخاباتی منطقه 2 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد دو طفلان منطقه نیروگاه برگزار شد، با بیان اینکه دکتر امیرآبادی و حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری جایگاه ویژه‌ای در مجلس دارند، اظهار کرد: ما سه نفر با یکدیگر هستیم و با یک هدف مشترک برنامه‌هایی برای مجلس یازدهم داریم.

وی افزود: افرادی که به تخریب ما می‌پردازند می‌ترسند با ورود ما سه نفر به مجلس یازدهم پرونده آن‌ها بسته شود و دیگر نتوانند سر سفره مردم باشند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهد قم از نظر مادی و معنوی سرآمد ایران شود، عنوان کرد: مجلس آینده مجلسی است که نجات ملت را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تغییر در راستای استحکام بافت نظام و ایستادگی در مقابل بیگانگان باید شکل بگیرد، مطرح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید این تغییر را با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل دهند.

زاکانی با بیان اینکه مجلس آینده مجلس نجات ملت از مسؤولان خودباخته است، خاطرنشان کرد: مسؤولانخودباخته افرادی هستند که در مقابل مردم سینه خود را سپر کرده و در مقابل دشمن سرخود را به زیر خواهند انداخت.

وی با اشاره به اینکه صد در صد مشکلات امروز ما به دلیل تحریم است، تصریح کرد: 80 درصد این تحریم توسطمسؤولان داخلی است که یا نمی‌خواهند و یا نمی توانند خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آینده مجلس تغییر در مسیر محکوم کردن فاسدن در کشور است، یادآور شد: فساد ریشه امید در کشور را خشکانده است و اگر بیکاری مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در کشور به وجود آورده است باید با مفاسد اقتصادی مبارزه شود.

وی با اشاره به اینکه پیمان ما بر ایستادگی در مقابل فساد است، ابراز کرد: ما سه نفر جیب‌هایمان را بستیم تا بتوانیم دهانمان را باز کنیم؛ هدف ما مبارزه با سرپنجه‌های فساد نیست بلکه به دنبال ریشه‌های اصلی فساد در کشور هستیم.

زاکانی با بیان اینکه مجلس آینده به‌دنبال کندن ریشه تبعیض در کشور است، اضافه کرد: ما می‌خواهیم به نمایندگی از مردم پرچمی را بلند کنیم و ریشه فقر و مشکلات معیشتی مردم را بخشکانیم.