انصاری: باید کسانی که مردد هستند را ترغیب به مشارکت در انتخابات کنیم

گروه سیاسی الف،   3981130151

سر لیست ائتلاف اصلاح طلبان با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: باید کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات مردد هستند را ترغیب به مشارکت کنیم.

به گزارش مهر، مجید انصاری سر لیست ائتلاف اصلاح طلبان عصر امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن) در همایش مردمی این ائتلاف در مجموعه ورزشی معتمدی، اظهارداشت: عده‌ای در تلاشند که خانه ملت از حضور نمایندگان بخش عظیمی از مردم یعنی اصلاح طلبان و نواندیشان خالی بماند. در این چند روز مدعیان اصولگرایی امتحان پایبندی خود به قانون و اصول شرعی و اخلاقی نشان دادند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه اصلاح طلبان نتوانند به مجلس راه پیدا کنند، برای اینکه صدایی غیر از صدای خودشان از مجلس به گوش نرسد، دست به تخریب گسترده زده اند. چون من سرلیست اصلاح طلبان هستم، تصور کرده اند که اگر مرا تخریب کنند، همه اصلاح طلبان را تخریب کرده اند.

سرلیست ائتلاف برای ایران با اشاره به برخی شایعات گفت: می‌گویند فرزندان مجید انصاری در آمریکا هستند، در حالی که فرزندان من در تهران و کرمان و در میان مردم زندگی می‌کنند. عکس یک منزل مجلل و بزرگ در نیاوران را که منزل پیشین یکی از سفرای قبلی تهران است، به عنوان منزل چند هزار متری انصاری روی نقشه معرفی می‌کنند.

وی همچنین گفت: همه مردم می‌دانند از زمان حیات حضرت امام (ره) رفت و آمد ما در تهران بوده و سالیان سال است که در بافت قدیمی جماران و در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنیم. آیا با دروغ می‌خواهید به مجلس بروید و آن را اداره کنید؟

انصاری در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: باید کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات مردد هستند را ترغیب به مشارکت کنیم. ما امتحانمان را در مجلس اول، سوم، پنجم و ششم پس دادیم. ما هوس نماینده شدن نداشتیم، ما آمده ایم که صدای اصلاحات در مجلس آینده خاموش نباشد.