پویش انصراف به نفع «لیست وحدت» کلید خورد

گروه سیاسی الف،   3981130065 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
پویش انصراف به نفع «لیست وحدت» کلید خورد

به گزارش الف  «پویش انصراف» به نفع فهرست وحدت نیروهای انقلاب کلید خورد .

محسن جلواتی قائم مقام مدیر عامل دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار متن انصراف خود از کاندیداتوری مجلس  از  سایر کاندیدا هایی که علی‌رغم شایستگی‌ها و علاقه مندی به جبهه نیرو های انقلاب در لیست وحدت قرار نگرفته اند دعوت  کرد  به "پویش انصراف به نفع لیست وحدت" بپیوندند.

در بخشی از نامه جلواتی آمده است:اینک که به حول و قوه الهی پس از جلسات متعدد و ورود بزرگان جریان اصولگرایی جهت رفع اختلاف‌ها و تبعیت جریان‌های انقلابی از بزرگان، منجر به توافق نهایی در ارائه "لیست وحدت" شده است. اینجانب محسن جلواتی که به پیشنهاد استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر احمد توکلی در عرصه انتخابات ورود نمودم، با توصیه ایشان و به دلیل تعهدی که اینجانب به جنابشان سپرده‌ام و همچنین به منظور حفظ وحدت نیرو های انقلاب و جلوگیری از تفرق آرا انصراف خود را از کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه (تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس) اعلام می‌دارم.

انشاالله این حرکت مورد رضایت حق تعالی و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی قرار گیرد.

در پایان از سایر کاندیدا های محترمی که علی‌رغم شایستگی‌ها و علاقه مندی به جبهه نیرو های انقلاب در لیست وحدت قرار نگرفته اند دعوت می‌نمایم به "پویش انصراف به نفع لیست وحدت" بپیوندند.

ضمناً از تمامی عزیزانی که در این مدت، تمام تلاش خود را در حمایت از بنده مصروف داشته و با کمک های مادی و معنوی مشوق بنده بوده و در ایجاد مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی اقدام نموده اند، نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام و درخواست می کنم همین عزم و جدیت خود را برای شرکت در انتخابات ادامه دهند.

*******

خادمی در حمایت از لیست وحدت اعلام انصراف کرد
عاطفه خادمی که پیش از این در لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف در تهران حضور داشت، در حمایت از لیست وحدت از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش الف  دکتر فرشاد مهدی پور 

دکتر امیر سیاح 

محسن مهدیان 

ومجتبی ثابتی در حمایت از فهرست وحدت(لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ) در تهران از کاندیداتوری مجلس اعلام انصراف کردند . 

*******

انصراف مجتبی ثابتی یکی از نخبگان جوان در حمایت از لیست وحدت

 

بسم رب الشهدا

اراده سربازان انقلاب بر این است که تلخی و شیرینی‌های نفس را به امید پیروزی جبهه انقلاب سپری نمایند.

تمنای این حقیر از خداوند متعال بر این بوده که  جبهه انقلاب به یک وحدت سراسری، انقلابی و قابل دفاع دست یابد و اکنون که این امر حاصل شده انصراف خود را در حمایت از لیست واحد اعلام می‌دارم.

هر چند محبت و اعتماد اعضای شورای ائتلاف در اعطای بیشترین رای به اینجانب بوده است، لیکن توفیق شد که با برداشته شدن این بار مسئولیت از دوش خود در این وحدت کمترین نقش را داشته باشم و قطعا این یک لطف بزرگ الهی خواهد بود که شامل حال این سرباز کوچک گردیده است.

ضمن تشکر صمیمانه از همه برادران، دوستان و همراهان تقاضا دارم این فرصت بزرگ را مغتنم دانسته و به تمام لیست سی نفره شورای وحدت اصولگرایان رای دهند و گامی در جهت تحقق گزاره‌های حقیقی گام دوم بردارند.

من الله التوفیق
مجتبی ثابتی
۳۰ بهمن ۹۸

*******

اعلام آمادگی یامین پور برای انصراف

وحید یامین پور  به تازگی اعلام کرده است  انصراف نمی‌دهد .

 

*******

محمد سعید احدیان: خوشحالم که به لطف خدا و عنایت اهل بیت بار مسیولین سنگین نمایندگی به دوشم گذاشته نشد

 

 

انصراف جواد نیکی مالکی 

*******

اعلام حمایت علی شمسی پور از لیست وحدت 

*******

محمد سلیمانی" به نفع لیست وحدت"از انتخابات مجلس انصراف داد


نماینده مجلس نهم و کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس یازدهم به نفع لیست وحدت اصولگرایان از انتخابات انصراف داد.

و ی طی نامه‌ای اعلام کرد: اکنون که به حول و قوه الهی بنا به مصلحت کلی کشور، تصمیم به حضور با لیست واحد شده است، انصراف خود از نامزدی انتخابات را اعلام می دارم.

از همه مؤمنین و مؤمنات، دوستان و دوستداران جبهه انقلاب که در این مدت نهایت تلاش برای معرفی این حقیر را به عمل آوردند، تشکر و سپاس فراوان دارم و اجرشان با خالق متعال. از همه طلب حلالیت می کنم که آنها را به زحمت انداختم.

امیدوارم با حضور و مشارکت حداکثری مردم آگاه در انتخابات، این بار مردم بتوانند مجلسی در شأن انقلاب اسلامی بر پا کنند تا مقدمه‌ای باشد برای نجات کشور از دست افراد سست مایه، ناشایست، ناتوان، کج مسیر، حاشیه ساز با هیاهوهای بی محتوا، و بعضاً مرعوب، دروغگو و فریب کار باشد و ان‌شاءالله بار دیگر شعار "ما می توانیم" در سراسر میهن اسلامی ایران عزیزمان اجرایی گردد. مردم مزه شیرین خدمت صادقانه و بی منت را با پاکدستان بچشند و بساط طاغوتیان و اشرافیون شکل گرفته زیر پوست انقلاب، بر چیده گردد و لبخند رضایت را بر لبان مبارک رهبر از جان عزیزترمان و مردم فداکار شریف بهتر از مردم صدر اسلام ببینیم. گام دوم انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی فقیه حاضر، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، به صورت جهشی اجرایی گردد و زمان و راه رسیدن به آرمان‌های تدوین و ترسیم شده توسط معمار انقلاب، امام خمینی (ره)، کوتاه تر و میان بر طی شود تا پرچم بر افراشته شده انقلاب اسلامی زودتر به دست منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) برسد و جهان پر از عدل و داد گردد.

*******

حمایت زراعت‌کیش از لیست نهایی جریان انقلاب

 سیدیعقوب زراعت‌کیش از کاندیداهای عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی ضمن حمایت از لیست نهایی جریان انقلاب، انصراف خود را از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

وی در نامه انصراف خود نوشت:خبر لیست واحد نیروهای انقلاب موجب امیدواری دوستان دلسوز در ادامه مسیر انتخابات گردید. حال با توجه به این وحدت مبارک ، اینجانب سیدیعقوب زراعت کیش نیز  که بعد از حضور در 39 نفر پایانی کاندیداهای جوان ائتلاف مطابق مکانیسم شورا ، در فهرست پایانی 30نفره قرار نگرفتم با توجه به اینکه ماههاست  دلسوزان جبهه انقلاب به منظور وحدت و هماهنگی یاران انقلابی در راستای تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی و تحول اقتصادی تلاش فراوانی را متحمل شده اند، در ادامه تکلیف حضور ، با وجود تدوین برنامه مفصل اجتماعی و اقتصادی با کمک متخصصان و مطالعات وپژوهش های فراوان، فرصت را غنیمت شمرده، مطابق مرامنامه نانوشته تعهد انقلابی ،جهت پیشبرد آرمانها و تشکیل مجلس متعهد متخصص،به نفع یاران انقلابی از انتخابات جاری انصراف می دهم و برنامه های آماده شده علمی کوتاه مدت و بلند مدت تحول اقتصادی را در اختیار دبیرخانه شورای ائتلاف قرار خواهم داد.

 

محمدنبی آقاتقی:  از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف حمایت میکنم


یکی از کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حمایت از لیست ۳۰ نفره این شورا از نامزدی در انتخابات انصراف داد.

در بخشی از پیام انصراف محمدنبی آقاتقی آمده است: حال که جبهۀ نیروهای انقلاب عظیم اسلامی فهرست نهاییِ نامزدهای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم ارائه کرده­ است، در جهت انسجام هرچه بیشتر صفوف جبهۀ انقلابی کشور، جای دارد کسانی که نامشان در فهرست نهایی نامزدهای این جبهه قرار نگرفته است، به نفع برادران و خواهرانی که نامشان در فهرست نهایی آمده است، انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پیشِ روی مجلس شورای اسلامی اعلام کنند. با همین دغدغه، اینجانب محمدنبی آقاتقی،، انصراف خود را از نامزدی در یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام­شهر و پردیس اعلام می­‌کنم.

در حمایت از لیست وحدت، الهه راستگو، فاطمه صدر و فیروزه رادفر انصراف دادند

جمعی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، به دلیل حمایت از لیست ارائه شده از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به «لیست وحدت»، به صورت دسته جمعی از کاندیداتوری انتخابات انصراف دادند.

فاطمه صدر، فیروزه رادفر، عاطفه خادمی، الهه راستگو، فرشته حشمتیان، شکیبا محبی، الهام اکبری، عاطفه مروی افرادی هستند که از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌ و ضمنا از بیانیه کناره‌گیری کبری خزعلی نیز حمایت کرده‌اند.

متن بیانیه خزعلی به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

انصراف برای وحدت و ائتلاف کاندیداهای انقلابی مجلس شورای اسلامی

وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ  وَاصْبِرُوا  إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یکدل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است. سوره انفال – آیه 46

این سنت الهی است که اگر حول محور ولایت وحدت داشته باشید پیروزید و اگر تفرقه و نزاع داشته باشید ناتوان و ضعیف و ناموفق خواهید شد.

و چه نیک بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند:  اگر در این نظام کسی یا گروهی – خدای ناکرده- بیجهت در فکر حذف یا تخریب دیگران برآید و مصلحت جناح و خط خود را بر مصلحت انقلاب مقدم بدارد حتماً پیش از آنکه به رقیب یار رقبای خود ضربه بزند به اسلام و انقلاب لطمه وارد کرده است. من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ کنید و در انتخاب وکلای خود رضای حق را بر رضای خود مقدم دارید.(امام خمینی (ره)

و نیز رهبر معظم انقلاب فرمودند: مجلس قوی از مؤلفه‌های قوی شدن ایران است؛ حضور پرشور و پر رونق در انتخابات موجب میشود کشور مصونیت پیدا کند (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

و اینک ما در مسیر امتحانی دیگر امانت دار امانات الهی و اولیاء طاهرین بویژه زهرای اطهر ام الائمه اطهار (ع) هستیم که فرمودند: «عبادالله اَنتُم امنائه فی بِلاده» ای  بندگان خدا شما امینهای خود در سرزمینها هستید. 

و قرآن کریم نیز میفرماید: إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها ﴿نساء – 58) خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید!

امروز در عرصه این انتخابات عظیم، یکی از شاخصهای امانتداری، حفظ وحدت و هماهنگی است.

بنده به عنوان یک معلم و مدرس دانشگاه و یک پژوهشگر فرهنگی، اجتماعی و یک کاندیدای خدمتگزار با بیش از 30 سال تجربه، به مردم عزیز و کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران عرصه انتخابات، این نکته را عرض میکنم که با توجه به وجود برنامه های شوم و نفاق افکن دشمنان جهانی که به هیچ چیز جز تسلیم و چپاول ایران اسلامی راضی نمیشوند وظیفه داریم تا در عرصه انتخابات با وحدتی دشمن شکن به فکر سلامت و امنیت کشور و مشارکت حداکثری مردم و واهمه انداختن در دل دشمنان جهانی ایران عزیز باشیم.

به افرادی رای دهیم که واجد شاخصهای اعتقاد دینی و انقلابی گری، فعالیت جهادی، جوانگرایی، پاکدستی، ساده زیستی و عدالت محوری بوده و برخلاف نگرش اشرافی و قبیله ای "مردم ابزاری"، "مردم سالاری دینی" را باور داشته و مردم ولینعمت خود بدانند و اصل "سید القوم خادمهم"را سرلوحه کارخود قرار دهند و برای سه وظیفه مجلس تمام وقت و انرژی خود را مصروف دارند.

الف-  ارتباطات مردمی مستمر در سطح کشوری و ملی

ب- وظیفه قانونگذاری و تلاش صادقانه برای عملی نمودن آنها

ج- نظارت بر عملکرد دولت، دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات مردم و مبارزه با آسیبها

با تاکید بر این نکته که در شرایط کنونی داخلی و خارجی کشور،  وظیفه نظارت و ارزیابی بسیار مهمتر است. زیرا  که با توجه به محدودیتها و تحریمهای بیرونی و گسترش آسیبها و چالشهای درونی  ناشی از رشد اشرافیگری دولتی و انحرافات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و آفتها و پیامدهای زشت آنها در پیکره جامعه نظیر اختلاس و رشوه و قبیله گرایی برخی مدیران در عزل و نصب ها و سپردن پروژه ها به ویژه خواران و افراد خاص و بویژه در حاشیه قرار دادن و نادیده گرفتن جوانان مستعد و توانمند کشور و شعاری بودن و سطحی مطرح کردن اقتصاد مقاومتی که نیاز اساسی و روز کشور است، نظارت بر اجرای دقیق قوانین و برنامه‌های مصوب و ارزیابی عملکرد دستگاهها و کارایی و اثر بخشی فعالیتها و بویژه چگونگی هزینه کردن بودجه های عمومی کشور و عدم حیف و میل آنها از اولویت بالاتری برخوردار است.

باید بدانیم و به دیگران گوشزد نماییم که فرهنگ متعفن اشرافیت مستبدانه و مدیران رفتار قبیلهای و متحجرانه ناشی از آن، بی شک عواقب و پیامدهای ناگواری در انتخابات و به تبع آن در کل کشور  به دنبال دارد.

مردم عزیز و همه جناحها و گروه‌های فکری و سیاسی باید تلاش کنند و از خود بگذرند و خودخواهی را واگذارند و خداخواهی را برگزینند چرا که همه ما رفتنی هستیم.

بیایید متعهدانه به فرمان مقام نیابت امام زمان (عج) گوش جان بسپاریم و به جای شعاری برخورد کردن با جوانگری به استعدادهای خدادادی جوانان هوشمند ایرانی باور داشته باشیم و نگذاریم بار دیگر با قرارگرفتن قدرت در دست برخی از نمایندگان وکیل الدوله و مدیران بالا دستی نجومی بگیر، دو تابعیتی، نالایق و اشرافی منش و بی‌تفاوت نسبت به عزت، شرف و اقتدار این ملت سرافراز و شهیدپرور و تمدن ساز امید به آینده در بین جوانان تضعیف شود و از مجلس آینده میخواهیم که با اصلاح آئیننامه زمینه تشخیص صلاحیتها را فراهمتر نماید و از شورای نگهبان خواستاریم که مانند نحوه گزینش کاندیداهای مجلس خبرگان حداقلهایی را برای ورود در کاندیداتوری مجلس و آسان شدن تشخیص صلاحیت فراهم نماید تا خیل عظیم ثبت نامهای با حداقل شرایط، مانع تشخیص دقیق و به موقع صلاحیتها نشود.

لذا اینجانب با احساس مسئولیت و با اهداف قانونگذاری، نظارت بر اجرای مصوبات، حرکت به سوی عملی نمودن سیاستهای کلان و مصوبات بر زمین مانده نظام و نیز برای تقویت شور و نشاط جریان انتخابات وارد این عرصه شده بودم با دیدن حضور پرشور و فعال جوانان که با الهام از بیانیه گام دوم، وارد عرصه شدهاند، شایستهتر دیدم که راه را برای انتخاب اصلح این عزیزان هموارتر سازم.

 بنابراین ضمن استیذان از عزیزانی که مصرانه مشوق من بر باقی ماندن بودند، انصراف خود از ادامه کاندیداتوری به نفع وحدت براساس ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام مینمایم و با دعوت از مردم انقلابی به حضور فعال و هوشمندانه برای ایجاد مجلسی قوی، تعهد میکنم که با سعی وافر و تلاشی مجدانه و مجاهدانه در خدمت نمایندگان منتخب مردم برای تقدیم تجربیات و تداوم راه انقلاب اسلامی شکوهمند ایران تا ظهور منجی عالم بشریت باقی بمانم.

کبری خزعلی

کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

این خبر تکمیل می‌شود...