دستگیری بر هم زنندگان نظم عمومی در پلدختر، کوهدشت و رومشگان

گروه اجتماعی الف،   3981129150

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به برخی درگیری‌ها در شهرستان‌های پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت، گفت: در این راستا تعدادی از افرادی که اقدام به تیراندازی کرده‌اند دستگیر و مابقی نیز تحت تعقیب هستند، در رومشکان نیز۱۷ نفر دستگیر شده‌اند.

به گزارش فارس از خرم‌آباد، سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تعداد شعب اخذ رای اشاره و اظهار کرد: ۱۴۸۹ شعبه‌ اخذ رای در استان وجود دارد که از این تعداد ۸۹۴ شعبه ثابت و ۵۹۵ شعبه سیار است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: علاوه بر این یک هزار نیروی سپاهی در امر انتخابات به ما کمک کرده می‌کنند و ما برای تامین امنیت در شعب اخذ رای دغدغه نداریم.

مهدیان نسب تاکید کرد: نیروی انتظامی ناامنی را بر نمی‌‌تابد و با افرادی که به امنیت انتخابات لطمه بزنند برخورد جدی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر حضور حداکثری مردم پای صندوق رای است، تصریح کرد: زیرا دشمن به صندوق رای  نگاه می‌کند که مردم در انتخابات چه تعداد مشارکت داشته‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: من به عنوان فرمانده انتظامی استان همه را به آرامش در انتخابات دعوت می‌کنم.

مهدیان نسب تاکید کرد: با افرادی که اقدام به خرید و فروش رای در بیرون شعب کرده و همچنین ایجاد درگیری کنند توسط گروه نظارتی مخصوص برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همه دستگاه‌ها در راستای برگزاری انتخابات تعامل داریم، عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات سالم و امن دیده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به برخی درگیری‌ها در شهرستان‌های پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت نیز توضیح داد: در این راستا تعدادی از افرادی که اقدام به تیراندازی کرده‌اند دستگیر و مابقی نیز تحت تعقیب هستند، در رومشکان نیز۱۷ نفر دستگیر شده‌اند.

مهدیان نسب افزود: برای برخورد با افرادی که فضای انتخابات را در شهرستانهای پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت یگان ویژه تهران مستقر است، همچنین نیروهای کمکی از مالک اشتر مستقر است و هیچ مشکلی نداریم.