امیرآبادی فراهانی: تخریب را ادامه دهید افشاگری می‌کنم

گروه سیاسی الف،   3981129021 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با اشاره به فضاهای تخریبی طی روزهای اخیر گفت: اگر یک‌بار دیگر تخریب را در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی‌تان ادامه دهید چهارشنبه شب در مسجد طفلان مسلم تمام اسناد شرکت‌ها و اسناد مالی شما را برای مردم رو خواهیم کرد.

امیرآبادی فراهانی: تخریب را ادامه دهید افشاگری می‌کنم

به گزارش فارس، احمد امیرآبادی فراهانی دوشنبه شب در همایش بزرگ جوانان و ورزشکاران که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ساده‌زیستی بکار گرفته‌ایم، اظهار کرد: اگر بجای کار کردن به دنبال ثروت اندوزی بودیم امروز مانند برخی از نمایندگان رد صلاحیت می‌شدیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مانند مردم زندگی کنیم تا بتوانیم با فساد مبارزه کنیم، عنوان کرد: سال 83 در خیابان جوادالائمه 138 متر منزل ساخته‌ام و هرکس هر ملکی بیش از این پیدا کرد برای خودش.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: آقایانی که این روزها به تخریب پرداخته‌اید بیایید و لیست اموال خود را اعلام کنید، اگر جریان تخریب ادامه داشته باشد افشاگری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی از سال گذشته تلاش برای تخریب شروع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی افراد از بدو ورود آقای زاکانی درحال تخریب کردن ایشان هستند؛ فضای انتخاباتی باید سالم باشد و مردم تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه بنده تصمیم داشتم در این دوره مسائل گذشته را مطرح نکنم، یادآور شد: ما اموال و هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کنیم، دیگران هم این کار را انجام دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قم شهر بصیرت و انقلاب است، ابراز کرد: من نماینده مردم هستم و باید به حقوق مردم رسیدگی کنم و هر کسی بخواهد در شهر قم خلاف کند در مقابلش ایستادگی می‌کنم اما برخی به دلیل این موضوع از بنده شکایت کردند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر با مردم بودن پوپولیستی است بنده ، آقای زاکانی و حجت الاسلام ذوالنور پوپولیست‌ترین افراد روی زمین هستیم.

وی با اشاره به فضاهای تخریبی طی روزهای اخیر ادامه داد: اگر یک‌بار دیگر تخریب را در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی‌تان ادامه دهید چهارشنبه شب در مسجد طفلان مسلم تمام اسناد شرکت‌ها و اسناد مالی شما را برای مردم رو خواهیم کرد.