شما هم می توانید ایتالیایی صحبت کنید!

گزارش بازرگانی،   3981127052

همه نمی توانند آواز بخوانند. همه نمی توانند والیبال و بسکتبال بازی کنند. همه نمی توانند شنا کنند. همه نمی توانند نقاشی کنند. همه هم نمی توانند زبان ایتالیایی صحبت کنند. اگر شما هم یکی از زبان آموزان ایتالیایی بودید یا هنوز هم هستید و پس از گذشت مدتی باز هم نمی توانید دستورهای زبان را یاد بگیرید، یا هنوز عادت نکردید صداها را درست تلفظ کنید، احتمالا فکر می کنید استعداد یادگیری هیچ زبانی را ندارید!

این که برای یادگیری یک زبان خارجی باید استعداد ذاتی داشت، غیرقابل انکار است؛ اما فراموش نکنید که مثل آواز خواندن، والیبال بازی کردن، شنا کردن یا نقاشی کردن، فراگیری و استفاده از زبان یک استعداد اکتسابی است، یک مهارت ذهنی که می توانید با تمرین و تکرار آن را تقویت کنید. شاید مدام بهانه بیاورید، مثل همان دلایلی که اغلب برای پس انداز کردن، رژیم گرفتن، درس خوندن و غیره می آورید. اما این را بدانید که یادگیری یک زبان آن هم زبان ایتالیایی اصلا سخت و دشوار نیست، کافیست که بخواهید و به طور جدی تصمیم بگیرید که شروع کنید.

اگر بخواهیم صادق باشیم، همیشه بهانه ها و دلایل بی مورد نیستند که جلوی تصمیم شما را می گیرند، گاها نمی دانید از کجا باید شروع کنید، به کدام آموزشگاه می توانید اعتماد کنید. اما نیازی نیست وقت خود را بیهوده تلف کنید و آن را صرف گشتن از این آموزشگاه به آن آموزشگاه و تحقیقات در مورد دوره های آموزشی مختلف کنید که ببینید چه چیزی خوب است و چه چیزی بد. ما می توانیم به شما کمک کنیم. ادامه مطلب را حتما بخوانید تا از این سردرگمی بیرون بیایید.

زبان ایتالیایی؛ سخت یا آسان؟

احتمالا خیلی به گوش تان خورده که زبان ایتالیایی سخت نیست؛ اما زیاد خوشحال نباشید چون صد در صد هم این فرضیه درست نیست. یادگیری یک زبان شاید مثل باز کردن در یک قوطی نوشابه آسان نباشد و حتی آسان ترین زبان ها هم نیاز به زمان و تمرین دارند. براساس تحقیقات انجام شده، زبان ایتالیایی جزو زبان هایی است که آسان تلقی می شوند. حتی جالب است بدانید که زبان ایتالیایی از لحاظ تلفظ کار زیادی ندارد و شما به راحتی می توانید قوانین تلفظ ایتالیایی را یاد بگیرید.

شاید تنها یک چیز در یادگیری زبان ایتالیایی سخت باشد، آن هم صرف افعال آن است. اگر شما تا حدودی به زبان انگلیسی آشنا باشید متوجه خواهید شد که این زبان از نظر گرامری بسیار آسان است اما زبان ایتالیایی کمی شما را گرامر اذیت خواهد کرد که البته این موضوع را هم ما حل کردیم. یک خبر خوب دیگر در آموزش زبان ایتالیایی این است که با فراگیری این زبان، در آینده می توانید زبان هایی مثل فرانسه یا اسپانیایی را به راحتی آموزش ببینید، در حقیقت شانس تان برای یادگیری این زبان ها بیشتر می شود.

احتمالا خیلی شنیده اید که شخصی می تواند ۵ یا ۶ زبان با ریشه لاتین را به راحتی صحبت کند. اگر چنین چیزی شنیدید تعجب نکنید و فکر نکنید با یک نابغه سر کار دارید، بلکه ذهن زبان آموز با گذشت زمان می تواند کد هایی را دریافت کند که باعث ایجاد کانال هایی در مغز می شود که یادگیری زبان را سریع تر می کند و اگر این مسیر های یادگیری شبیه به هم باشد کار زبان آموز راحت تر خواهد شد. اما ما در این راستا یک راه بینظیر پیش پای شما خواهیم گذاشت با قدم گذاشتن در آن نه تنها می توانید به زبان ایتالیایی صحبت کنید بلکه می توانید همراه با ایتالیایی چند زبان دیگر مثل فرانسه یا اسپانیایی را نیز به راحتی بیاموزید. برای تبدیل شدن به یک فرد چند زبانه فقط کافیست به ما اعتماد کنید.

من و زبان یک دوست ایتالیاییِ همیشه در دسترس

زبان ایتالیایی خاص و زیباست. قطعا همه شما موتزارت را می شناسید آهنگ ساز معروف که در اتریش متولد شده بود و زبان آلمانی زبان مادری او به حساب می آمد. این موسیقیدان بیشتر آهنگ های اپرای خود را به زبان ایتالیایی ساخته است. می دانید چرا؟ چون زبان ایتالیایی از دید بسیاری زیباترین زبان دنیا به حساب می آید و آن را به عنوان La Bella lingua یا زبان زیبا می شناسند. پس چرا شما این زبان زیبا را نیاموزید؟

من و زبان به عنوان یک وب سایت آموزش زبان، همراه تان است تا شما هم زبان ایتالیایی را یاد بگیرید و جزو 85 میلیون نفری باشید که به این زبان زیبا تسلط کامل دارید. متخصصان من و زبان با طراحی یک وب سایت مفید و کاربردی آموزش زبان قصد دارند تا شما را به گونه ای همراهی کنند که دیگر صرف فعل های ایتالیایی هم برای تان سخت نباشد. اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان ایتالیایی هستید، سایت من و زبان همین حالا در دسترس شماست. ما به عنوان متخصصین زبان های خارجی سعی داریم تا با بکارگیری روش های روز آموزش مانند تمرین و تکرار، به شما عزیزان یاری دهیم تا در یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ... حرف اول را بزنید.

یکی از ویژگی های این وب سایت این است که شما را با تمرین و تکرار زیاد، در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. پس معطل نکنید و همین حالا آموزش زبان مورد علاقه تان را آغاز کنید.