ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی تهران/ بارش برف شدید در محور هراز

گروه اجتماعی الف،   3981125050

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در پردیس درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز،، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه‌ها حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین در جریان است و از ساعت ۱۴ امروز عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال این محور ممنوع خواهد شد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از امشب تا فردا بعدازظهر بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی را خواهیم داشت و احتمال سقوط بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه وجود دارد.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر حجم بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی ضمن بیان اینکه هم وطنان از سفرهای غیرضروری در طی 2 روز آینده پرهیز کنند، گفت: در صورت الزامی بودن آغاز سفر، هم وطنان با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و همچنین آمادگی کامل وارد این محورها شوند.

محبی بیان کرد: هموطنانی که در مسیرها هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و به خصوص رعایت سرعت مطمئنه در زمان بارش برف و شب هنگام، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.