جاذبه های دیدنی که در سفر به دبی خواهید دید

گزارش بازرگانی،   3981123098
جاذبه های دیدنی که در سفر به دبی خواهید دید

جاذبه های دیدنی و منحصر بفرد در دبی در کنار خرید از مراکز خرید وسیع و لوکس الویت های گردشگران در بازدید از این شهر زیبا ست . مساحت این شهر کمتر از شش درصد کل خاک امارات متحده عربی را تشکیل داده است؛ با این حال بعد از ابوظبی، دبی دومین شهر بزرگ در میان شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه‌ی این کشور است .

شهر دبی با بیشترین جمعیت ، پایتخت تجاری امارت بشمار می‌رود. که پیشرفت‌های متعدد در اقتصاد و صنعت گردشگری باعث توجه جهان به این نقطه از خاور میانه شده و مقصد اصلی برای تاجران و گردشگران تمام دنیا به حساب می‌آید؛

شهر دبی و تور دبی در سال ۲۰۰۷ در لیست هشتمین شهر پربازدید در جهان قرار گرفت . دیدنی‌های دبی و مراکز تفریحی آن در نوع خود بی‌نظیر و بسیار خیره کننده است که سالن‌های سرپوشیده‌ اسکی، پارک‌های آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر و شهربازی‌های مدرن، دبی برخی از این جاذبه های دیدنی است .

به گزارش سفر باتو ، گذشته از همه اینها در دبی بیش از هفتاد مرکز خرید بزرگ با امکانات رفاهی و تفریحی منحصر بفرد وجود دارد که دبی مال بزرگترین و دیدنی ترین آن نه تنها در دبی بلکه در تمام جهان است .

آب‌نمای دبی

بزرگترین آب‌نمای موزیکال دنیا در دبی و در دریاچه‌ برج خلیفه، واقع است با صرف هزینه‌ای بسیار هنگفت با ارتفاعی در حدود سیصدمتر ساخته شده است .

هزاران نورافکن و پروژکتور با رنگ‌های متفاوت در ساخت آن به کار رفته که مناظر شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد . طراحی این آب نما به گونه ای است که با موسیقی‌های مختلف پاپ و حتی موسیقی عربی به رقص در می اید.

دلفین بی

به گزارش سفر باتو ، مجموعه تفریحی دلفین بی در مطقه ای به نام آتلانتیس پالم واقع شده ، که بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا است . در این مجموعه دیدنی و سرگرم کننده شاهد نمایش مفرح دلفین ها خواهید بود حتی میتوانید در کنارشان بایستید، بغلشان کنید، و با آنها شنا و غواصی نمایید .

 

برج خلیفه

این برج غول پیکر با هشتصد و بیست و هشت متر ارتفاع، بلندترین ساختمان در دنیا محسوب می گردد. برج خلیفه دارای صد و شصت و سه طبقه است. در این برج مراکز تفریحی و خرید متنوعی به چشم می خورد که اینجا به پرطرفدار ترین مکان تفریحی در این شهر تبدیل نموده است . همچنین با صعود به بالای این برج و ایستادن بر روی عرشه آن شاهد تماشای مناظر خیره کننده از شهر خواهیدبود . با تور استانبول سفری ارزان را تجربه کنید.

اسکله‌ ابرا در بر دبی

اسکله ابرا مکانی ایده ال برای گشت و گذار بر روی آبهای این منطقه است که با کرایه قایق‌های چوبی و سنتی کنار اسکله میتوان در آب‌های نیلگون خلیج فارس چرخی زد .

قایق‌سواری در این محدود از بستکیه شروع و به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر ادامه می یابد و در نهایت به بازار طلا خاتمه می‌ یابد .

سافاری بیابانی دبی

دبی دارای بیابان‌های حفاظت‌شده‌ای وسیعی است که گشت و گذار در آن با تور سافاری دبی امکان پذیر است دارد . این منطقه شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی است.

در تور سافاری همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان خواهید رفت و لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را تجربه خواهید نمود. این تورها در سه دوره صبح، عصر و نیمه شب راهی صحرا می گردند که انتخاب زمان آن با شماست. همچنین شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن ناهار یا شام نیز بخشی از خدمات ارائه شده در این تورهاست.

تور سافاری با همه امکانات و تفریحات متعدد به یکی از پر طرفدارترین جاذبه های تفریحی در این شهر تبدیل شده است .

باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف امارات در سال ۱۹۸۸ تاسیس با زمین‌های قهرمانی بین‌المللی وسیع و زیبا بسیار پرطرفدار است. در این مجموعه امکانات دیگری همچون تنیس، بدنسازی و اسکواش مهیا است . علاوه بر این فروشگاه لوازم ورزشی، سالن های غذاخوری، مدرسه مدرن گلف و ... از دیگر قسمت های آن می باشد.

پارک آبی وایلد وادی

مجموعه تفریحی و سرگرمی وایلد وادی که به آن وادی وحشی ، نیز می گویند مجهز ترین پارک آبی در دنیا است . این مجموعه در منطقه ای مابین هتل برج‌العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده که با امکانات متعددی نظیر پارک آبی روباز با تغییر دما در فصول مختلف و داشتن سرسره‌های آبی متنوع ، ماشین موج‌سواری مصنوعی بسیار پر طرفدار است.

به هنگام ورود به این مکان با آبشاری مرتفع( هجده متر ) روبرو می شوید که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند.

این مکان همچنین شامل محدوده ای ویزه برای کودکان است که با وجود ده‌ها بازی آبی مختلف و استخر موج‌دار و همچنین سرسره‌های خانوادگی و رستوران بهترین لحظات را برای سپری نمودن روزی مفرح در کنار خانوده فراهم می نماید.