دیدنی های ساحل بیتز با تور های بدروم

گزارش بازرگانی،   3981121125

بازدید از ساحل بیتز با تور بدروم راهی مطمئن برای نفس تازه کردن و استراحت بعد از یک روز شلوغ در هفته است. طرح های شگفت انگیز ، مناظر رنگارنگ ، شخصیت های سرگرم کننده ، موسیقی محیط ، غرفه ها و کالاهای موجود در فروشگاههای اطراف شما را مجذوب می کنند. ساحل بیتز بدروم یک مکان مناسب برای تجربه ی یک روز عالی در کنار عزیزان شما است. بدون شک از جاذبه های این مکان گردشگری محبوب لذت خواهید برد و غرق در ماجراجویی می شوید. از تمامی جاذبه های گردشگری ساحلی Bitez دیدن کنید و در آخر هفته ها برای تجدید روحیه ی خود از این مکان بازدید کنید. استانداردهای جهانی ، معماری خارق العاده ، چیدمان های نوآورانه و عملکردهای خوب باعث می شود تا این جاذبه گردشگری بسیار مورد توجه گردشگران واقع شود. حمل دوربین و ثبت لحظات خاص را فراموش نکنید.

 

ساحل bitez ، بدروم بهترین مکان برای داشتن یک زمان به یاد ماندنی در کنار بچه ها و خانواده است. بنابراین ، از یک تور تفریحی در ساحل bitez در بدروم لذت ببرید. برای رفتن به ساحل بیتز شما باید از مرکز بدروم ، باید 3 مایل (5 کیلومتر) به سمت غرب حرکت کنید.

این منطقه در تور بدروم رفت و آمد مکرر یکی از استراحتگاههای توریستی پرفروش شبه جزیره بدروم است. این منطقه مملو از باغ های زیاد زیتون و مرکبات است. این بیشه ها خلیج بیتز را از دهکده بیتز جدا می کنند و مسیری آرام را برای قدم زدن بین این دو فراهم می کنند.

ساحل و خلیج بیتز به دلیل داشتن آب های آرام و کم عمق به عنوان یک مکان ایده آل برای ورزش های آبی شناخته شده است. این کار باعث ایجاد بادگیرهای مبتدی در صبح می شود. در میان باغ های مرکبات بین ساحل و دهکده ، ویرانه های یک کلیسای یونان قدیمی را مشاهده خواهید کرد.

ساحل شتر

به گزارش سفر باتو ، ساحل شتر در انتهای جنوبی خلیج کرگی است. مسیر پیاده روی کوتاهی را دنبال کنید که از ساحل ، پیرامون نوک جنوبی خلیج ، دنبال می شود و به اسکله های قایق میرسد.در اینجا ، در یک قطعه کوچک از ساحل ، شما شترها ، چند فروشگاه خرده فروشی و یک رستوران را می بینید. خلیج کارگی بین اورتاکنت-یاهشی در شمال واقع شده است. مسافت تقریبی تا خلیج کارگی 54 کیلومتری فرودگاه میلاس-بدروم است. راه معمول برای رسیدن به خلیج کارگی (و ساحل شتر) از طریق قایق هایی بین تورگوتریس و بدروم است.

 

روستای مازی

مسافرت تقریباً 45 دقیقه ای از بدروم برای بازدید از مازی ارزش دارد. در مسیر فرودگاه بین المللی بدروم بلافاصله پس از Guvercinlik ، به دنبال علامت بگردید و به سمت راست Mumcular بپیچید. در بیشتر مسافت 30 کیلومتری مازی ، جاده از مملو از درختان کاج است. چشم اندازهای دیدنی از فضای دریا مشاهده می کنید و حیوانات بسیار زیادی را که در کنار جاده تردد می کنند و کودکان روستای مازلی که در آن حوالی گشت وگذار می کنند و از گردشگران استقبال می کنند، می بینید.

اسکله تازه ساخته شده در مازی مملو از جیپ سافاری و تورهای قایق است که رفت وآمد می کنند. روستای مازی مملو از خوراکی های محلی با طعم های خاص است. بهترین روغن زیتون محلی و سبزیجات خانگی و سالاد و ماهی و غذاهای دریایی از جمله سوغاتی های روستای مازی است.

 

در هنگام صبح ، صیادان بعد از صید شبانه به ساحل برمی گردند و حدود ساعت 10 صبح می توانید از میان ماهی های متفاوت، ماهی باربون (مالت قرمز) ، آکیا (ماهی های لاغر) ، سوکان (آب دریا) ، کفال (قورباغه خاکستری) ، orfoz و lagoz (گروپ) را انتخاب کنید. ، cipura (شیروانی سر) ، لورک (باس دریایی) ، mezgit (وایت) و هر چیز دیگری که در این تورها می باشد برای فروش هیتند و همگ تازه از آب گرفته شده هستند.

روستای مازی در سواحل گوکوا است و درآمد اصلی روستا فرش سازی است. در همه خانه ها می توانید یک میز کار را ببینید که در آن یک دختر به سرعت و با اشتیاق فرشهای سبک میلاس را در رنگ های خامه ای ، قهوه ای و زرد می بافد.

مازی دهکده کوچکی است که در فاصله 25 مایلی شرق بدروم ترکیه واقع شده است. این دورترین روستا در شهر تفریحی محبوب بدروم است. مازی که در امتداد دریای اژه در شبه جزیره بدروم در جنوب غربی ترکیه واقع شده است، دارای آب و هوای مدیترانه ای است. ساخت و ساز در این بخش از منطقه بدروم مجاز نیست ، بنابراین در این دهکده هنوز احساس آرامش می کنید و فقط تعداد کمی مهمانخانه وجود دارد.

ساکنان مازی بیشتر با بافتن فرش ، کشاورزی ، تولید عسل و ماهیگیری ، زندگی خود را تأمین می کنند. از آنجایی که جاده منتهی به مازی فقط چند دهه پیش آسفالت شده بود ، این روستا به اندازه بقیه مناطق توریستی نیست.

مرکز روستا در بالای تپه واقع شده است که در گذشته راهی برای کمک به جلوگیری از حمله روستا توسط دزدان دریایی بود. مازی مشرف به خلیج گوکووا است. در نزدیکی مازی می توانید از خلیج های Yasli Yali و Ince Yali بازدید کنید. بازدید کنندگان همچنین می توانند با قایق ماهیگیری از سواحل کارگلی ، فسلیکان ، کیسبوکو و آدیالی دیدن کنند. به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریا ، مازی مکانی ایده آل برای شنا است.