سفری به یاد ماندنی با تورهای روسیه

گزارش بازرگانی،   3981121124

روسیه دارای کوه های باورنکردنی ، سواحل ، بیابان ها ، روستاهای قومی ، آتشفشان های دیدنی و یخچال های طبیعی هست ، و آن را به یکی از زیباترین کشورهای جهان تبدیل می کنند. با این حال ، به دلیل تبلیغات متناقض و نبود بودجه سرمایه گذاری در توسعه این اماکن ، زیبایی های طبیعی روسیه حتی توسط روس ها نادیده گرفته می شوند.تور روسیه بسیاری از اماکن گردشگری این کشور را که نادر هستند را به شما معرفی می کند.

دراگوس ، شهر مردگان

دراگوس در Dargavskaya Hollow در اوستیای شمالی-آلانیا واقع شده است. دراگوس در برابر ابرها و وزش باد توسط کوههایی محافظت می شود. دراگوس که سطحی صاف دارد در میان دره های کوهستانی احاطه شده است. روستای دراگوس از زمان برنز مملو از سکنه بود و یکی از مراکز اصلی شکل گیری جامعه تاگاوری بود که متعلق به طبقه فوقانی اوستیای شرقی است.

 

جابجایی ساکنان پس از تأسیس شهر همسایه موزدوک آغاز شد. در سال 1830 ، هنگام قیام در اوستی ، بسیاری از ساکنان دراگوس کشته شدند و بسیاری از برج ها نابود شدند. در حال حاضر ، جمعیت دائمی وجود ندارد و همین امر باعث شده تا این روستا به عنوان "شهر مردگان" شناخته شود. مقبره های شهر به سه نوع تقسیم می شوند: آنهایی که در بالای زمین واقع شده اند و در آن سقف یک هرم ساخته شده از صفحات اسلب مستطیل است. نوع دیگر شامل سقف های شیروانی در بالا است. سومین ، بی نظیرترین تدفین ها ، نیمه زیرزمینی است و از تخته های سنگی تقریباً پردازش شده به شکل مستطیل ساخته شده است.

شهر رزرو

این شهر در تور روسیه در شمال غربی کوههای سیان شرقی واقع و هم مرز با فلات مرکزی سیبری می باشد. رزرو با شهر کراسنویارسک در شمال شرقی هم مرز است و با اتوبوس از مرکز شهر به راحتی می توان از آن عبور کرد. این ذخایر در سال 1925 به ابتکار ساكنان كه می خواستند طبیعت پیرامون طغیان مانده بقایای سینیت زیبا را كه به عنوان ستون ها نیز شناخته می شود، تأسیس شد.

 

به گزارش سفر باتو ، منطقه گردشگری رزرو به دلیل سهولت در دسترسی و سنگ های عالی ، مقصدی بسیار محبوب برای علاقه مندان به کوهنوردی است. سفرهای پیاده روی روزانه یا شبانه در امتداد مسیرهای پیاده روی شده و دارای شرایط مطبوع ، منظره های دیدنی و جذاب را در انتظار شما در بالای ستون های آتشفشانی به شما پاداش می دهد. رزرو در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

پارک لنا

لنا یک پارک طبیعی در روسیه است که در ساحل رودخانه لنا در منطقه Khangalassky یاکوتیا ، در نزدیکی شهر Pokrovsk واقع شده است. مجموعه صخره های عمودی کشیده شده، در طی چندین کیلومتر ، به طرز پیچیده ای در امتداد رودخانه و برش دره عمیق در فلات Prilenskoye امتداد دارد. قطبهای صخره ای به بالاترین تراکم خود در بین روستاهای پیتر و تیت آری می رسند و ارتفاع آنها به 100 متر می رسد. دانشمندان بر این باورند که تشکیل سنگ ها از حدود 540-560 میلیون سال پیش آغاز شده است. این شگفتی طبیعی هرگز از تعجب عکاسان و مسافران نمی کاهد.

 

گردش در منطقه کراسنودار با تور روسیه

منطقه کراسنودار به طور سنتی دوستداران استخرها ، سواحل و گردشگری gastronomic را به خود جلب می کند. سه مقصد محبوب شامل ساحلی سوچی ، گلندجیک و آناپا است. منطقه کراسنودار با دریای گرم آزوف در شمال و دریای سیاه با جنوب هم مرز است. سواحل دریای آزوف ماسه ای است در حالی که سواحل دریای سیاه بیشتر سنگریزه است. در اینجا می توانید از ورزش های آبی و غواصی و یا صرفاً آفتاب گرفتن لذت ببرید.

منطقه گردشگری کراسنودار از نظر داخلی و بین المللی به عنوان بهترین تأمین کننده استراحتگاه آبگرم و درمانی در روسیه شناخته شده است ، از جمله آب معدنی معروف در ماتستا و گل لجن در نزدیکی سوچی. این منطقه همچنین برای افراد فعال یک مکان مناسب برای تعطیلات مناسب است ، زیرا منطقه کراسنودار سرشار از جاذبه های طبیعی مختلفی از جمله کوه آخون در سوچی ، آبشارهای آگورا ، غارهای ورونوسف و یکی از زیباترین جاده های قفقاز ، کراسنایا پلیانا است.

شهر ولادیووستوک

رانندگی در مسیر ولادیووستوک – شهری با فاصله کمتر از 500 کیلومتر (311 مایل) از مرزهای کره شمالی و چین - یک چشم انداز بی نظیر از طبیعت است. این شهر یکی از هشت شهری است که حلقه طلایی را تشکیل می دهد ، و محل زندگی صومعه جهانی ترویتسه-سرجیوا لاورا در فهرست میراث جهانی یونسکو است که به عنوان مرکز معنوی روسیه در نظر گرفته می شود.

 

شهر روسکلا

منطقه شمال غربی کارلیا به دلیل زیبایی های سرسبز شناخته شده است ، و مناظر اطراف شهر کوچک روسکلا شکوه و عظمت خاصی به منطقه می دهد. پارک کوهستانی روسکلا دره ای آبی دارد که در آن هنگام تعطیلات می توانید قایقرانی، پیاده روی و شنا کنید.

راه آهن کلاسیک ترانس سیبری

بخشی از طولانی ترین سیستم راه آهن جهان، راه آهن کلاسیک ترانس سیبری از مسکو تا ولادیوواستوک ، شهری در نزدیکی مرزهای روسیه با چین و کره شمالی است. در سال 1816 توسط تزار الكساندر سوم آغاز و توسط پسرش تزار نیكلاس دوم تكمیل شد ، در سال 1916 ، این خط به عنوان مسیر تزارها شناخته شد بیشتر مسافران از قطار به عنوان محل اقامت شبانه از یک مقصد به مقصد دیگر استفاده می کنند.