اسباب کشی بدون دردسر با باربری و اتوبار اطلس بار ۱۵۱۱

گزارش بازرگانی،   3981119037

دردسرهای اسباب کشی را در این مطلب مورد نقد و بررسی قرار داده ایم و از طرفی برای این دردسرها راهکارهایی منطقی را نیز ارائه نموده ایم. در طی اثاث کشی ممکن است علاوه بر هزینه برای شما مشکلات بسیاری ایجاد شود. پس باید در روز اسباب کشی خود را برای تمامی این اتفاقات آماده نمایید.

ممکن است شما خود را برای روز اسباب کشی و اثاث کشی به بهترین نحو ممکن آماده کرده باشید. ولی قطعا اتفاقات خارج از کنترل کم نیستند.
ما با توجه به تجربه بسیار بالایمان در امر اثاث کشی این موارد را گردآوری نموده ایم. و راهکارهایی نیز برای برخورد با این چالش ها قرار داده ایم. می توانید با مرور این مطالب با مشکلات جدید از اثاث کشی آشنا شوید . و خود را برای روبرویی با آنها آماده کنید.

 

لیستی از دردسرهای اسباب کشی و چالش های غیر منتظره

لیستی از این مشکلات را آماده نموده ایم. بهتر است شما نیز بسته به موقعیت خود و همچنین شرایط حمل بار خود موارد را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. در نتیجه می توانید موارد بیشتری را با توجه به موقعیت خود به این لیست اضافه نمایید.

به شما پیشنهاد می نماییم تا این لیست را در روزهای آخر یکبار دیگر بررسی نمایید. در این صورت آماده تر خواهید شد.

مشکلات بسته بندی وسایل

ایجاد مشکلات اساسی در اسباب کشی به حد بسیار بالایی تحت تاثیر بسته بندی است. هرچقدر کیفیت بسته بندی اثاثیه منزل برای جابجایی بالاتر باشد. دردسرهای شما نیز کمتر خواهند بود.
برای شما مثالی در این زمینه بیان می نماییم.

تصور کنید وسایل شکستنی خود را درون جعبه ای قرار داده اید. شما برای بهینه بودن هزینه ها از جعبه دسته دوم برای اینکار استفاده کرده باشید. یا به درستی بسته را نبسته باشید.

دوست شما ، خودتان و یا کارگر شرکت باربری این جعبه را جهت حمل به درون ماشین بلند می نماید. جعبه از هم باز می شود. تمام این ظروف شکستنی به زمین میریزند. قطعا پای آن شخص نیز در این اتفاق از آسیب دیدگی جدی در امان نخواهد بود.

نتیجه این کار علاوه بر آسیب جدی به یک شخص ، وارد شدن صدمه به وسایلتان نیز خواهد بود.

بهترین راه حل:

سعی کنید با دقت هرچه تمام تر از کارتن بسته بندی اسباب کشی استفاده نمایید. درست است که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. ولی برای شکستنی ها حداقل از جعبه های مناسب استفاده کنید.
همچنین اگر ترفندهای بسته بندی را نمی دانید. پس بهتر است تا از خدمات بسته بندی شرکت های حمل و نقل بهره ببرید.

آسیب های و مشکلات فیزیکی در حین حمل اثاثیه

این مورد بی نهایت دیده شده است. از بزرگترین دردسرهای اسباب کشی نیز می باشد. گاهی این مشکلات و آسیبهای فیزیکی به اندازه ای می باشند. که حتی تا چند روز جابجای یرا به تعویق می اندازند.
بریدگی دست شما و افرادی که وسیل را حمل می کنند. می تواند یک مثال باشد. گرفتگی عضلات بدن بخاطر حمل اثاثیه، افتادن وسایل بر روی دست و یا پای افراد و غیره.

راهکار مناسب:

در ابتدای امر باید بهترین راهکار را پیشگیری بدانیم. همانطور که می دانید پیشگیری همیشه بهتر است از درمان کردن.

برای این کار نهایت آرامش خود را در روز جابجایی حفظ نمایید. عجله نکنید. شاید شما با یک عجله سبب شوید که اتفاقی پیش آید و همین اتفاق سبب شود تا چندین ساعت معطلی بیشتر را تجربه نمایید.
برای روی جابجایی تان به حد ممکن استراحت کرده باشید. تا خستگی نتواند برای شما دردسر ساز شود.

جعبه کمک های اولیه

از اصلی ترین وسایل مورد نیاز شما در این روز جعبه کمک های اولیه است. باید تمامی وسایل مورد نیاز را از قبل در درون این جعبه قرار دهید. چسب زخم ، مواد ضد عفونی کننده ، باند تمیز ، پماد های مسکن ، قرص مسکن اینها از موارد لازم می باشند.

اگر اتفاقی پیش آید قطغا این وسایل کمک شایانی خواهند کرد. حتما این وسایل را در دسترس قرار دهید.

مشکلات کمبود زمان در جابجایی

زمان دارای اهمیت بسیار خاص و ویژه ای می باشد. برخی شرکت های حمل بار بسته به ساعت کاری که به شما خدمات ارائه می نمایند هزینه را محاسبه خواهند کرد.
در زمان عقد قرارداد حتما با این شرکت ها هماهنگ کنید و اطلاعات کافی را در این زمینه دریافت نمایید.
اینکه نحوه محاسبه قیمت باربری توسط آن ها به چه صورتی انجام می گرددو با این کار در ارتباط با هزینه ها با مشکل مواجه نخواهید بود.

ایجاد بحث و مشکل با کارگران شرکت باربری

این مورد نیز ممکن است برای شما پیش آید. ممکن است در حین ارائه خدمات جابجایی شما از عملکرد کارگر اسباب کشی راضی نباشید. یا ممکن است یکی از آن ها آسیبی جدی به وسایل شما وارد آورد.
این مسئله می تواند تا حد بسیاری تجربه تلخی برای شما ایجاد نماید. حتی ممکن است در وسط کار باربری آن ها محل شما را بخاطر همین بحث ها ترک نمایند.

بهترین راهکار

اگر دوست ندارید چنین اتفاقی برای شما رخ دهید. بهترین کار ممکن پافتن یک شرکت حمل بار معتبر می باشد. که باید این کار را قبل از روز اسباب کشی تان انجام دهید.

شرکت های باربری معتبر از شما حمایت خواهند کرد. همچنین رابط بین شما و کارگران خواهند بود. در صورت بروز هرگونه مشکل تنها کافیست با بخش پشتیبانی شرکت در تماس باشید. آن ها به بهترین نحو ممکن این مسائل را حل خواهند کرد.همچنین ملزم هستند که مطابق با قرارداد عقد شده با شما اقدام نمایند.

تصادف ماشین باربری در حین ارائه خدمات جابجایی

گاهی شاهد این دردسر بزرگ در اسباب کشی می باشیم. ماشین در حین حرکت تصاودف نماید. خب قطعا به بار و وسایل شما نیز آسیب جدی وارد خواهد آمد. با اتفاقات دیگری مانند آتش سوزی و غیره. تمامی این اتفاقات قابل رخ دادن می باشند.

راهکار:

جلوگیری از این اتفاقات غیر ممکن می باشد. و باید برای آن ها راهکاری اندیشید.
شرکت های باربری که از اعتبار خوبی برخوردار هستند. در زمان عقد قرارداد تمامی وسایل و اثاثیه تان را بیمه می نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از این بیمه استفاده نمایید.
و خسارت شما جبران خواهد شد.

اینها بخشی از دردسرهای اثاث کشی می باشند. ممکن است موارد دیگری نیز بسته به شرایط شما برایتان رخ دهد. می توانید این موارد را در زیر همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

اسباب کشی بدون دردسر با باربری و اتوبار اطلس بار

فاصله شما تا تجربه یک اسباب کشی بدون دردسر تنها یک تماس با باربری و اتوبار اطلس بار می باشد. ما توانسته ایم با تکیه بر تجربه چندین ساله مان بهترین و متمایزترین خدمات را برای جابجایی شما عزیزان در سراسر تهران و همچنین در ارسال بار به شهرستان ها ارائه نماییم.

ارائه بیمه نامه رسمی و معتبر ، کارمندان زبده و با تجربه ، استفاده از ماشین ها بروز و جدید ، استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه همگی به ما در ارائه خدمات بی نظیر جابجایی و نقل مکان به شما عزیزان کمک نموده است.

با ما از طریق شماره تماس 1511 در ارتباط باشید.

منبع: https://atlasbar-co.ir/Blog/Post/%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%86-/1357