اطلاعات تازه از گوشی تاشوی سامسونگ

گروه فناوری الف،   3981119031

سامسونگ به تازگی یک گوشی تاشوی جدید به نام گالکسی زد فلیپ را روانه بازار می کند و هر از چند گاهی اطلاعاتی از آن به رسانه های مختلف درز می کند.

اطلاعات تازه از گوشی تاشوی سامسونگ

به گزارش فارس به نقل از انگجت، در شرایطی که چند روز به رونمایی رسمی از گوشی تاشوی گالکسی زد فلیپ باقی مانده، تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از این ویدئویی هم از این گوشی در اینترنت پخش شده بود و تصاویر جدید گوشی تاشوی گالکسی زد فلیپ را در حالت بازشده نشان می‌دهد که یک لولا آن را از وسط در بر گرفته است.

این گوشی در زمان بسته شدن دارای یک لنز دوربین دوگانه است و یک نمایشگر بیرونی کوچک در زمان بسته بودن گوشی پیام‌های هشدار و اطلاع رسانی را در دسترس قرار می‌دهد.

با انتشار عکس‌های جدید تردیدی وجود نمانده که نسبت تصویری در نمایشگر این گوشی برابر با ۲۲ به ۹ است. همچنین این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی رازر موتورولا دارد.

نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی با دقت ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شود و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود. پیش بینی‌ها حاکیست قیمت این گوشی در حدود ۱۴۰۰ دلار خواهد بود.