اهدای یک میلیون ماسک دیگر به کشور چین

گروه سلامت الف،   3981118100 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت گفت: در دو نوبت قرار شد دو میلیون ماسک در راستای کمک‌های بشر دوستانه به کشور چین اهدا شود که در نوبت اول یک میلیون ارسال شده است و یک میلیون ماسک دیگر نیز اهدا خواهد شد.    

به گزارش فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در گفت‌وگویی، با بیان اینکه همکاری وزارت بهداشت چین در رابطه با انتقال دانشجویان مقیم ایران در این کشور به خوبی با ما همکاری کرده است گفت: وزارت بهداشت چین تمام تلاش خود را برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و پیشگیری از انتقال این بیماری به سایر افراد به کار گرفته است.

نمکی گفت: در دو نوبت قرار شد دو میلیون ماسک در راستای کمک‌های بشر دوستانه به کشور چین اهدا شود که در نوبت اول یک میلیون ارسال شده است و یک میلیون ماسک دیگر نیز اهدا خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در شهرهای دیگر کشورچین دانشجویان ایرانی حضور دارند گفت: خوشبختانه در این شهرها شاهد ویروس کرونا نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 65 دانشجوی ساکن در شهر ووهان به کشور منتقل شده‌اند افزود: دانشجویان دیگر در صورت تمایل به کشور منتقل خواهند شد.

نمکی در واکنش به برخی تبلیغات صورت گرفته در فضای مجازی با عنوان فروش ماسک ضد کرونا گفت: این موضوع کاملا بی‌ربط است و ما استفاده از ماسک را به صورت گسترده توصیه نمی‌کنیم و معمولااستفاده از ماسک برای افراد بیمار یا افرادی که در تماس با بیماران هستند توصیه می‌شود.