واعظی: شدت تحریم‌ها طی ۲سال اخیر افزایش پیدا کرده است

گروه اقتصادی الف،   3981117071

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شدت تحریم‌ها در دو سال گذشته افزایش پیدا کرده و به قول خودشان فشار حداکثری به ما وارد کنند.

به گزارش فارس از شهرستان ساری، محمود واعظی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران، اظهار کرد: محصول این کارخانه جز نیازهای ضروری کشور است و از همه ظرفیت‌های ملی استفاده کردیم که مشکل این مجموعه تولیدی حل و فصل شده است.

وی اعلام اینکه این مجموعه روی مسیر اصلی خودش قرار گرفته است، افزود: ما نباید به این نقطه‌ای که رسیدم قانع باشیم باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اعلام اینکه بحث افزایش سرمایه لازم بوده است، گفت: صاحبان سهام بدانند که مسؤولان ملی اهتمام دارند که این مجموعه به روزهای شکوفایی و رونق خویش برگردد.

وی اضافه کرد: برخی از مشکلات این مجموعه حل شده است و بنده فکر می‌کنم این روندی که شروع شده ادامه پیدا کند.

واعظی ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که کارگران و کسانی که به امیدی در جایی مشغول به کار می‌شوند امنیت شغلی داشته باشند، نباید افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی نگران قراردادهای سالیانه خویش باشند.

وی اضافه کرد: اهتمام دولت برای توسعه فعالیت کارخانه چوب و کاغذ جدی است و باید این مسائل را به صورت جدی دنبال کنیم به ویژه در شرایط فعلی دشمن بنا دارد از طریق اقتصادی به ما ضربه وارد کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شدت تحریم‌ها در دو سال گذشته افزایش پیدا کرده و به قول خودشان فشار حداکثری به ما وارد کنند.

وی با اعلام اینکه ستاد تسهیل گام‌های خوبی در استان برداشته است، افزود: مدیران استان در تهران و مرکز اقدامات را خوب پیگیری می‌کنند، مازندران لایق خدمت و پیگیری است.

واعظی بیان کرد: مسائلی که در ارتباط با دریافت مطالبات این مجموعه از سازمان جنگل‌ها مطرح شده را پیگیری می‌کنیم و تصمیماتی در این ارتباط گرفته شده و کمک می‌کنیم که مسائل حل شود.

وی در ارتباط با واردت چوب با پوست، بیان کرد: این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد، سعی می‌کنیم مشکلات کارخانه چوب کاغذ را بدون ایجاد مشکل جدید حل و فصل کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنده برای توسعه کارخانه چوب و کاغذ را پیگیری می‌کنیم و شرایط فعلی کارخانه جای خوشحالی دارد.