دو تبلت دیگر به جمع محصولات جدید اپل پیوستند

گروه فناوری الف،   3981117014

شرکت اپل اعلام کرد که دو تبلت iPad Air ۲۰۱۹ و iPad Mini ۵ از این پس در دو دسته معمولی و ریفربیش شده به فروش خواهند رسید.

 به گزارش فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد برای مرور شبکه‌های اجتماعی و یا کار‌های روزانه خود ترجیح می‌دهد که تبلت‌ها استفاده کنند چرا که این دستگاه‌ها دارای نمایشگر‌های بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌ها هستند و همین موضوع باعث می‌شود کاربران راحت‌تر به کار‌های خود بپردازند. در حال حاضر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند نیز به تولید تبلت مشغول هستند که یکی از این شرکت‌ها غول فناوری آمریکایی یعنی اپل است. از شرکت اپل رد حال حاضر تبلت‌های مختلفی در بازار وجود دارد که اکثرا دارای قیمتی بالا هستند؛ اما شرکت اپل قصد دارد با برطرف کردن مشکلات موجود در تبلت‌های بازگردانده شده به این شرکت و فروش آن‌ها به افرادی که توان مالی پایین‌تری در خرید دارند کمک کند.

اما به تازگی شرکت اپل اعلام کرده است که دو تبلت iPad Air 2019 و iPad Mini 5 به جمع دستگاه‌های ریفربیش شده این شرکت وارد شده‌اند و شرکت اپل با برطرف کردن مشکلات این دو تبلت، آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر وارد بازار می‌کند. طبق اعلام اپل تبلت‌هایی که ریفربیش شده به فروش می‌رسند، هیچ تفاوتی در ظاهر با تبلت‌های دیگر این شرکت نخواهند داشت و شرکت اپل فقط سخت افزار‌های داخلی دارای مشکل این دو تبلت را تعویض کرده است.

دو تبلت دیگر به جمع محصولات ریفربیش شده اپل پیوستند

همچنین اپل اعلام کرده است که برخی از‌ای تبلت‌ها صرفا با تعویض باتری همراه بوده‌اند و شرکت اپل تغییر دیگری در آن‌ها اعمال نکرده است. علاوه بر این محصولات ریفربیش شده اپل پس از انجام تعمیرات با بسته بندی کامل و به همراه تمام کابل‌ها و موارد موجود در دستگاه‌های سالم به کاربران تحویل داده می‌شوند.

 
بیشتر بخوانید: جزییات جدیدترین تریلر منتشر شده از کنسول PS4

 
مدل ریفربیش شده این دو تبلت در برخی از مدل‌ها و با توجه به میزان حافظه آن‌ها تا حدود ۱۰۰ دلار پایین‌تر از قیمت به فروش می‌رسد و این موضوع باعث می‌شود کاربران بتوانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. لازم به ذکر استکه اپل تعهد می‌ده این دستگاه‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی تحویل خریدار خواهد شد.