کارگردان فیلم لباس شخصی: از سوی جشنواره فجر حمایت نمی‌شویم

گروه فرهنگی الف،   3981116033

کارگردان فیلم "لباس شخصی" گفت: از بازیگران تا کارگردان همگی نخستین تجربه حرفه‌ای سینمایی بلندمان را انجام دادیم اما متاسفانه ما این روزها از سوی جشنواره فجر حمایت نمی‌شویم.

کارگردان فیلم لباس شخصی: از سوی جشنواره فجر حمایت نمی‌شویم

به گزارش تسنیم، پردیس سینمایی فجر اسلامشهر در چهارمین روز اکران فیلم‌های جشنواره، میزبان حضور کارگردان و عوامل فیلم "لباس شخصی" بود.

امیرعباس ربیعی نویسنده و کارگردان فیلم "لباس شخصی" در جمع تماشاگران و علاقه‌مندان به هنر سینما در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اظهار داشت: امیدوارم با تماشای فیلم لباس شخصی، خستگی از بدنتان خارج شود و بدانید که بهترین گروهی که در فیلم ما حضور داشتند و در ساخت فیلم ما را یاری رساندند بچه‌های اسلامشهری بودند.

وی با اشاره به بهره‌مندی از منابع تاریخی و اطلاعاتی برای ساخت این اثر سینمایی تصریح کرد: خوشبختانه افراد درگیر پرونده اعم از نیروهای امنیتی و شبکه مخفی حزب توده همگی زنده بودند و در مرحله نخست به سختی توانستیم این افراد را بیابیم و مصاحبه کنیم.

کارگردان فیلم "لباس شخصی" ادامه داد: در راستای جمع‌آوری اطلاعات کتاب‌های خاطرات کیانوری و کتاب حزب توده و همچنین حدود 5 هزار صفحه سند بازجویی از اشخاص مختلف را مطالعه کردم.

ربیعی با اشاره به زحمات زیادی که برای ساخت فیلم کشیده شده تاکید کرد: روند نوشتن فیلم‌نامه و تحقیقات درباره لباس شخصی 3 سال طول کشید و تولید آن نیز 8 ماه زمان برد و خیلی‌ها نمی‌خواستند این فیلم ساخته شود و مانع می‌شدند، بسیاری از افراد هم مایل نبودند صحنه‌هایی که در فیلم مشاهده کردید در نمایش وجود داشته باشد و برخی سکانس‌ها از فیلم حذف شد، با این وجود ما با تمام مشکلات و سختی‌ها توانستیم این فیلم را بسازیم.

وی در پایان در جمع تماشاگران افزود: از بازیگران تا کارگردان همگی نخستین تجربه حرفه‌ای سینمایی بلندمان را انجام دادیم و ماحصل آن را تماشا کردید، متاسفانه ما این روزها از سوی جشنواره فجر حمایت نمی‌شویم، تنهاییم و تنها امید ما رضایت تماشاگران است و خواسته‌مان این است که اگر از دیدن "لباس شخصی" لذت بردید ما را در صفحات مجازی حمایت کنید.

کارگردان فیلم "لباس شخصی" در پایان افزود: امیدوارم مسئولان فرهنگی در شهرستان اسلامشهر برای ارتقاء فرهنگ مردم خدمت کنند و در سال‌های آتی شاهد افزایش سالن های تئاتر و سینمای این شهرستان باشیم.

در ادامه دیدار عوامل فیلم سینمایی "لباس شخصی" با تماشاگران، توماج دانش از بازیگران فیلم سینمایی لباس شخصی در جمع تماشاگران در پردیس سینما فجر اسلامشهر گفت: برای تماشای فیلم در کنار مردم شریف، خونگرم و مهربان اسلامشهری کلی هیجان دارم، قطعا وقتی فیلم را تماشا کنید باور نمی‌کنید که من آن نقش را بازی کرده‌ام.

مهیار شاپور نیز از دیگر بازیگران فیلم "لباس شخصی" درباره پیشینه بازیگری خود اظهار داشت: از سال 83 وارد تلویزیون شده و کار اجرا کردم و با سریال "حس سوم" مهدی فخیم‌زاده هم وارد دنیای بازیگری شدم.

فیلم سینمایی "لباس شخصی" فیلم سیاسی و تاریخی است که به رویدادهای دهه 60 و فعالیت حزب توده در ایران می‌پردازد و با حمایت سازمان اوج ساخته شده است.

گفتنی است از نخستین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در پردیس سینما فجر اسلامشهر تاکنون کارگردانان و عوامل فیلم‌های در حال اکران جشنواره فجر با حضور در اسلامشهر علاقه‌مندی و رضایت خود را از اکران فیلم‌های خود در شهرستان اسلامشهر اعلام داشته و شهروندان و مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر نیز به گرمی پذیرای آنان شدند.