اختصاصی الف / آخرین تحولات میدانی استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به محله های جنوبی شهر مهم و راهبردی سراقب رسیدند + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981115141 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

از جنوب شرق استان ادلب خبر می رسد نیروهای ارتش سوریه عملیات را علیه مواضع گروهک های تروریستی در محور شمال شرق شهرک معردبسه ادامه دادند و موفق شدند در این محور پیشروی کنند.

آخرین تحولات میدانی استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به محله های جنوبی شهر مهم و راهبردی سراقب رسیدند + نقشه میدانی

به گزارش گروه بین الملل الف، بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده نیروهای سوری پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر با عقب راندن عناصر تروریستی توانستند شهرک و ارتفاع مردیخ را از اشغال خارج و پاکسازی کنند.

با پاکسازی شهرک و ارتفاع مردیخ، نیروهای ارتش سوریه به محله های جنوبی شهر مهم و راهبردی سراقب رسیدند و فشار را بر تروریست ها از محورهای جنوب و غرب چند برابر کردندنیروهای سوری در تلاش هستند مواضع خود را در این محور تثبیت کنند.

از شهرک ابوالظهور در شرق استان ادلب خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده و غافلگیرانه را از محور شمالی شهرک های مشیرفه و ابوجریف علیه گروه‌های تروریستی ترتیب دادند.

به گزارش گروه بین الملل الف، نیروهای سوری پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند عناصر تروریستی را عقب دادند و شهرکهای تل الاغر، کویرس، المشرفه، جدیده، بلیصه، پایگاه نظامی المجهوره را از اشغال خارج و به کنترل در بیاورند.

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده شماری از تروریست ها در جریان درگیری ها و پاکسازی این شهرک ها کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی این مناطق جاده  معرة النعمان به ابوالظهور امن تر شد و نیروهای سوری خود را به جاده معردبسه به تله طوقان نزدیک تر کردند.

به نظر می‌رسد، نیروهای ارتش سوریه در صدد هستند شهرک راهبردی تله طوفان را پاکسازی و به کنترل در بیاورند؛ ایستگاه مراقبتی نیروهای ارتش ترکیه نیز در حومه این شهر واقع شده و این مسئله به اهمیتش افزوده است.

اگر نیروهای سوری در این محور شهرک تله طوقان را پاکسازی کنند راه برای پیشروی از محور شرقی استان اردبیل به محور جنوب غرب استان حلب باز می شود.
 به گزارش گروه بین الملل الف، نیمه شب گذشته نیز نیروهای ارتش سوریه در محور غربی شهرک خان سبل پیشروی کردند و شهرک‌های کدور و رویجه را  اشغال تروریست‌ها خارج کردند و امنیت جاده معرة النعمان به خان سبل بیش از پیش تامین شد.