نوروز ۹۹ و تورهای سواحل خاص جنوب شرق آسیا

گزارش بازرگانی،   3981115049

نوروز در منطقه‌ی ما، آغاز فصل بهار و رخت بستن زمستان است. هوا اما آن‌قدر گرم نشده تا سواحل کشورهای همسایه، به طور کامل قابل استفاده باشند. اما جنوب شرق آسیا که در تمام طول سال، هوای گرمی دارد و با توجه به طولانی بودن تعطیلات نوروزی، می‌تواند یک مسیر ایده‌آل باشد. حال اگر مسافران در انتخاب مسیر دقت کنند و بهترین سواحل را انتخاب کنند، می‌توانند نوروزی بی‌نظیر را تجربه کنند. آژانس آویسا از مجریان اصلی مسیرهای جنوب شرق آسیا در این‌جا تلاش می‌کند تا شما را به بهترین سواحل این منطقه آشنا سازد تا انتخاب‌های بهتری انجام دهید.

تور بالی نوروز 99؛ لوکس‌ترین سواحل شرق آسیا

تور بالی نوروز 99 از مسیرهایی‌ست که سواحل آن در جهان شهرتی کم‌نظیر دارد. تنوع سواحل این جزیره آن‌قدر زیاد است که انتخاب از ما بین آن‌ها کار آسانی نیست. از سواحل شلوغ و پر جنب و جوش گرفته تا سواحای دنج و دور افتاده، از سواحل ماسه‌ای تا سواحل صخره‌ای با مناظری خارق‌العاده، از سواحلی بدون موج تا سواحلی مخصوص موج‌سواری و هیجان، همه و همه در این جزیره‌ی بی‌نظیر جمع شده‌اند و مسافران نوروزی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

تورهای نوروزی بالی با پروازهای ایرلاین ماهان به مقصد کوالالامپور برنامه‌ریزی شده‌اند. مسافران پس از پیاده شدن از این پرواز، پس از تحمل مدت زمانی، با یک پرواز محلی به جزیره‌ی بالی منتقل خواهند شد. مدت زمان تور نوروز 99 بالی ۷ شب و ۸ روز است و در صورتی‌که مسافران بسته‌های پروازهای قطری را خریداری کنند، امکان افزایش زمان تور هم وجود دارد. قیمت تورهای بالی با پرواز قطر، معمولاً ۵۰٪ یا بیشتر از تورها با پرواز ماهان بیشتر است.

از میان سواحل پر جنب و جوش که در تور بالی می‌توانید انتخاب کنید، ۴ منطقه کوتا، لگیان، سیمینیاک و چانگو، به ترتیب شلوغی قرار دارند ولی همه‌ی این‌ها، جز مناطقی هستند که افراد زیادی در آن اقامت می‌کنند و علاوه بر آن، امکانات شهری نظیر رستوران و کافه به فراوانی یافت می‌شوند. اما در میان سواحل دنج نوسا دوآ، جیمباران و اولواتو وجود دارند که در این مناطق، معمولاً مسافران هتل‌ها فقط حضور دارند و همچنین امکاناتی مانند رستوران بسیار کم در آن وجود دارد یا بسیار لوکس هستند. اگر به دنبال آن هستید که یک هفته از دنیای بیرون کنده باشید و فقط به استراحت و آرامش بیاندیشید، این مناطق بهترین جا هستند، هر چند مجبورید وعده‌های غذایی را در هتل بمانید.

حال وقت آن رسیده تا بررسی‌های خود را کامل کنید. بسته‌های مختلف این مسیر را ببینید و توقعات خود را نیز بسنجید و نهایتاً دست به انتخاب بزنید و در این امر، از مشاوره کارشناسان آژانس آویسا کمک بگیرید.

تور مالزی نوروز 99؛ سواحل دنج جنوب شرق آسیا

عمده‌ی مسافران، مالزی را با شهر زیبا و مدرن کوالالامپور می‌شناسند و تصورشان از مالزی، شهری با معماری‌های نوین و همچنین آسمان‌خراش‌هاست. حال آن که علاوه بر این شهر، جزیره‌های ساحلی این کشور، مهم‌ترین شهرهای گردشگری آن هستند و مسافران نوروزی می‌توانند از حضور در آن‌ها بسیار لذت ببرند.

مشهورترین سواحلی که تور مالزی به مقصد آن‌ها برگزار می‌شود دو جزیره‌ی لنکاوی و پنانگ است. مهم‌ترین ویژگی این سواحل، علاوه بر زیبایی‌های طبیعی که دارند، دنج بودن سواحل آن است. به‌خصوص لنکاوی که بخش عمده‌ای از آن ساکنانی ندارد و صرفاً با هتل‌ها پر شده‌اند. این جزیره، سواحلی دارد که صرفاً مسافران هتل‌ها در آن حضور دارند و همین سبب آسودگی و آرامش برای مسافران خواهد بود. در حقیقت می‌توان در این‌جا، خستگی یک ساله‌ی کار را از تن به در کرد. پنانگ نیز، به‌خصوص در مناطق توریستی ساحلی آن، مانند باتوفرینگی، سواحلی آرام و دنج دارد اما به دلیل این که جمعیت آن بسیار زیاد است، اکثر مناطق دارای ساکنان محلی‌ست و همین سبب می‌شود تا به دنجی لنکاوی نباشد.



از آن‌جا که پرواز مستقیم ماهان به مقصد کوالالامپور برقرار است، عمده‌ی تورها با این پرواز انجام می‌پذیرد و صرفاً برای کسانی‌که اصرار بر استفاده از ایرلاین‌های دیگری دارند، عرضه می‌شوند. مدت زمان تورهای نوروزی مالزی ۷ شب و ۸ روز است ولی میزان اقامت در هر شهر، برای مسافران قابل انتخاب خواهد بود و مسافران امکان اقامت یک هفته‌ای در یک شهر ساحلی یا ترکیبی از شهر ساحلی و کوالالامپور را خواهند داشت.

اگر در کنار استفاده از امکانات ساحلی، علاقمندید که از خرید در مالزی هم استفاده کنید، توصیه ما آن است که حتماً چند شبی را در کوالالامپور بمانید، چرا که جزایر، مراکز خرید زیادی ندارد و همچنین قیمت‌ها برای توریست‌ها، چندان ارزان نیست و کوالالامپور قیمت‌های بهتری را برای مسافران پیشنهاد می‌دهد.

حال که در مورد سواحل کشور مالزی بیشتر می‌دانید، بهتر است که این کشور را نیز در لیست سفر نوروزی خود قرار دهید، بررسی‌های‌تان را کامل کنید و با تماس با آژانس آویسا تور مالزی نوروز99خود را خریداری کنید.



منبع : ویرلن