سازمان هواپیمایی؛ پروازهای ورودی از چین برای انتقال ایرانیان به کشور است

گروه اجتماعی الف،   3981112155 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره انجام پروازهای ورودی از چین علی رغم ممنوعیت پروازهای این کشور گفت: با هماهنگی وزارت خارجه، در حال انتقال ایرانیان مقیم چین به کشور هستیم.

رضا جعفرزاده در گفت و گو با مهر، درباره انجام پروازهای چین به تهران علیرغم ابلاغ مصوبه دولت مبنی بر لغو پروازهای چین یادآور شد: هنگام تصمیم گیری در خصوص ممنوعیت پروازهای رفت و برگشت چین به کشورمان یکی از آیتم‌های مهم این است که برای مسافران یا ایرانیان مقیم در این کشور تمهیداتی اندیشیده شود.

وی افزود: از این رو قرار بود تا برنامه ریزی کنیم تا با هماهنگی وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت ایرانیان مقیم چین به کشور بازگردند که کار شناسایی آنها را وزارت خارجه و معاینات بهداشتی این مسافران را وزارت بهداشت انجام خواهد داد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بنابراین پروازهایی که از چین به ایران در حال حاضر انجام می‌شود و در هفته جاری ادامه خواهد داشت مانند پروازهای عادی نبوده و بلیتی به صورت برنامه‌ای و سیستمی فروخته نخواهد شد.

جعفرزاده تصریح کرد: اگر شاهد پروازی از چین به ایران هستیم قطعاً در راستای اجرای سیاست بازگرداندن مسافران ایرانی و هموطنان از چین است.