قلعه‌نویی می‌رود یا می‌ماند؟

گروه ورزشی الف،   3981110067
قلعه‌نویی می‌رود یا می‌ماند؟

 در شرایطی که کمتر از ۲ هفته دیگر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود، سپاهان دچار مشکل بلاتکلیفی شده است. 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان این روزها با شرایط پیچیده و مبهمی روبه‌رو بوده و دچار سردرگمی شده است که می‌تواند آینده این تیم را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تحت الشعاع قرار داده و روند موفقیت زردپوشان اصفهانی را در لیگ برتر و جام حذفی به خطر اندازد.

سپاهان قبل از آغاز فصل جاری جزو معدود تیم‌هایی بود که از ثبات لازم در کادرفنی و اسکلت تیم برخوردار بوده و همین فاکتور ثبات از اصلی‌ترین عوامل موفقیت این تیم در فصل جاری به شمار می‌رفت، اما در یک هفته گذشته احتمال تغییر کادر فنی و "حتی در بدبینانه‌ترین حالت" جدایی قلعه‌نویی از سپاهان قوت گرفته و زردپوشان اصفهانی در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران جدی شده‌اند. در چند روز گذشته اخبار ضد و نقیض زیادی درباره احتمال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی منتشر شده و همین مسئله آینده نیمکت سپاهان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

از هفته‌ها قبل که حرف و حدیث‌ها درباره احتمال انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی شکل گرفت، در بسیاری از گمانه‌زنی‌ها از امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون برای هدایت تیم ملی اسم برده می‌شد. در نهایت سه روز قبل، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرد که سرمربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود و همین امر شائبه‌ها درباره سرمربیگری قلعه‌نویی را افزایش داد.

باشگاه سپاهان در ابتدا با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی مخالفت کرده و حتی گفته می‌شود پیشنهاد حضور هم‌زمان قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان هم مطرح شده است. علی‌رغم مخالف ظاهری سپاهانی‌ها با جدایی قلعه‌نویی، خبرها همچنان از حضور وی در راس کادر فنی تیم ملی حکایت داشت و کار تا جایی بالا گرفت که فرزاد مجیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی سرمربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی را به وی تبریک گفت، اما این پایان ماجرا نبود و داغ شدن موضوع حضور قلعه نویی در فضای مجازی و رسانه های رسمی احتمال حضور وی در راس کادر فنی تیم ملی را شدت بخشید.

نکته قابل توجه این است که هرچند باشگاه سپاهان سه‌شنبه شب گذشته به طور رسمی با انتقال قلعه‌نویی به تیم ملی مخالفت نموده اما مصاحبه روز گذشته مسعود تابش حاکی از آن است که انتخاب او به عنوان سرمربی آینده تیم ملی از فاز احتمالات به مدار قطعیت نزدیک‌تر شده است.