تعهد وزیر آموزش و پرورش برای رفع ایرادات رتبه‌بندی

گروه اجتماعی الف،   3981107175

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون قول داد ایرادات نظام رتبه‌بندی معلمان را تا بهمن‌ماه رفع کند.

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز تعدادی از مسئولان سازمان فضایی ایران از وزارت ارتباطات، وزارت دفاع گزارشی را از فعالیت‌های ماهواره‌ای کشورمان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور پاسخ به ایرادات این کمیسیون به گزارش رتبه‌بندی معلمان حاضر شده و پس از بحث و تبادل‌نظر قول داد تا همه مشکلات نظام رتبه‌بندی تا پایان بهمن رفع شده تا حقی از معلمان تضییع نشود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در جلسه عصر امروز سؤالات حبیب‌الله دهمرده، سیداحسن علوی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و محمد خدابخشی نمایندگانزابل، سنندج، شاهین‌شهر و الیگودرز از وزیر آموزش و پرورش مطرح شد. دهمرده به وزیر آموزش و پرورش دو هفته مهلت داد تا پاسخ‌های مستندی به عزل و نصب‌های حوزه انتخابیه خود ارائه کند. علوی هم از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش در خصوص فضای نامناسب آموزشی و هوشمندسازی مدارس قانع شد.

وی خاطرنشان کرد: حاجی دلیگانی هم دو هفته به حاجی میرزایی مهلت داد تا درباره خلف وعده وزیر آموزش و پرورش درباره سؤالش و تصمیم‌گیری کند. خدابخشی هم از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: تفحص از دانشگاه‌ آزاد هم به دلیل تقاضای نماینده درخواست کننده به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد.