عذرخواهی رئیس فدراسیون هندبال به خاطر ششمی در آسیا

گروه ورزشی الف،   3981106148

رییس فدراسیون هندبال طی پیامی در رابطه با نتایج تیم ملی در نوزدهمین دوره قهرمانی مردان آسیا از جامعه هندبال عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تساوی مقابل کره جنوبی و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم از صعود به نیمه نهایی و کسب سهمیه جهانی بازماند. ملی‌پوشان در ادامه هم مقابل امارات شکست خوردند و در جایگاه ششم آسیا قرار گرفتند. در این راستا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نسبت به نتایج تیم ملی  واکنش نشان داد و طی پیامی از جامعه هندبال به دلیل نتایج کسب شده عذرخواهی کرد.

پاکدل  در این مورد گفت: از همه جامعه هندبال به خاطر حمایت و همراهی تیم ملی تشکر می‌کنم و خیلی متاسف هستم که علی‌رغم اینکه تا جهانی شدن تنها ۱۰ثانیه فاصله داشتیم، این فرصت از دستمان رفت.

او افزود: چیزی که همگان باید بدانند این بود که همه بازیکنان، کادر فنی و بقیه عوامل هم قسم شده بودند که این مهم اتفاق بیفتد و در این راه هم تلاش کردند اما برخی اتفاقات و اشتباهات باعث شد به نتیجه دلخواه نرسیم. پیش از این هم گفته بودم کار بسیار سختی پیش رو داریم.

تیم‌های خوبی اینجا حضور داشتند، به ویژه تیم‌های گروه ما که قطر، کره جنوبی و کویت ۹۰ درصد قهرمانی‌های آسیا از آن این تیم ها بود. ابن تیم‌ها یک شبه به این نقطه نرسیده‌اند. علاوه بر این  قطر و کره جنوبی دو تیم گروه ما فینالیست مسابقات شدند.

پاکدل از جامعه هندبال عذرخواهی کرد و گفت: به نوبه خودم از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و از جامعه هندبال به خااطر اینکه نتوانستیم خواسته آنها را برآورده کنیم پوزش می طلبم، امیدوارم با آسیب شناسی دقیق دلایل شکست‌های قبلی و فعلی با حضور کارشناسان و خبرگان امر و پیدا کردن راهکار قابل اجرا  برای آنها  و حمایت بیش از پیش وزارت ورزش بتوانیم این رشته ورزشی را به جایگاه در خور شأن خودش در آسیا برسانیم. جا دارد از حمایت های پیشکسوتان عزیز و واقعی هندبال،روسای تلاشگر هیات هندبال استان‌ها،اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی وصدا و سیما هم  تشکر و قدردانی کنم.