ساداتی‌نژاد: آقای ظریف به ترامپ قمارباز پاسخ دندان‌شکن دهید/ مواضع منفعلانه، چیزی جز فشار و ترور ندارد

گروه سیاسی الف،   3981106096 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده کاشان در مجلس خطاب به وزیر خارجه گفت: لازم است به ترامپ نادان و قمارباز تازه زبان باز کرده به فارسی، پاسخ دندان شکنی دهید که منجر به محاسبه غلط از طرف او نشود.

به گزارش فارس، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری به رئیس جمهور در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که مصوبه برنامه ششم است، افزود: هزینه زندگی یک فرد بازنشسته بیشتر از فرد معمولی است، اما متاسفانه همسان سازی تاکنون انجام نشده، علی رغم اینکه در بودجه سنواتی باید به این موضوع رسیدگی می شد.

وی خطاب به وزیر امو خارجه اظهار داشت: آقای ظریف! در مصاحبه ها دقت کنید که شأن ملت ایران رعایت شود.

وی افزود: مواضع منفعلانه، چیزی جز فشارهای آمریکا و ترور ندارد، لازم است به ترامپ نادان و قمارباز تازه زبان باز کرده به فارسی پاسخ دندان شکنی دهید که منجر به محاسبه غلط از طرف او نشود.

وی به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی با بیان اینکه به داد کشاورزان این قشر ضعیف برسید، تذکر داد و گفت: تعدیل پروانه چاه های آب کشاورزی، کشاورزان را بیچاره کرده و باعث شده اندک معیشت آنها به خطر بیفتد و هیچ راهکاری برای آن اتخاذ نشده است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در تذکری به استاندار اصفهان یادآور شد: در طرح آمایش سرزمینی استان ظرفیت های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مورد غفلت واقع شده و عدالت منطقه ای رعایت نشده، تقاضا داریم دستور بازنگری با حضور نخبگان و دانشگاهیان انجام تا حق مردم ضایع نشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بخشی از مرم یارانه معیشتی نگرفته اند و بانک اطلاعاتی شما دچار مشکل است، لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

ساداتی نژاد در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش درخصوص رتبه بندی معلمان تذکر داد و گفت: رتبه بندی به صورت سیستم صدقه ای اجرا می شود و براساس برنامه ششم توسعه نمی شود.  مدیران ستادی و اداری را شامل نشده و لازم است در آن بازنگری و به وضعیت مستخدمین مدارس رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم به رئیس بانک مرکزی تذکر داد و گفت: علی رغم وجود قانون، بانک در پرداخت تسهیلات، محاسبه ربح مرکب را لحاظ می کنند و موجب ایجاد مشکلاتی در تولید و خدمات شده است که لازم است به این موضوع توجه شود.