معرفی سفر‌های رمانتیک در نوروز ۹۹

گزارش بازرگانی،   3981106074
معرفی سفر‌های رمانتیک در نوروز ۹۹

اگر هنوز مقصدی را برای سفر در نوروز 99 انتخاب نکرده‌اید، بهترین گزینه‌ها پیش روی شماست. تور تایلند و بالی، رویایی‌ترین انتخاب‌های سفر، در نوروز هستند. برای هر کدام از این سفرها، حداقل یک هفته زمان نیاز است، که نوروز بهترین فرصت، برای دیدن سواحل زیبا، با ماسه‌های سفید و درخشان است.

 

شب‌های بهاری رمانتیک در تایلند

در سفر با تور تایلند نوروز 99، انتخاب‌های فراوانی برای نحوه سفر، دارید. آژانس مقتدرسیر با برنامه‌ریزی‌های متنوع و چند مقصدی، به شما این امکان را می‌دهد، که در سفر نوروز ۹۹، بتوانید در شهرهای زیر، اقامت کنید.

شهر های اقامتی در تور تایلند

بانکوک

پاتایا

ساموئی

پوکت

این کشور زیبا، امکانات فراوانی، برای گردشگران از سراسر دنیا، دارد.

تور‌های نوروزی به مقصد بانکوک، با پروازهای ماهان، برنامه‌ریزی ‌شده‌اند، که با ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، شما را به سفری به یادماندنی، می‌برند.

دیدن بانکوک را، در صدر لیست خود قرار دهید، این شهر زیبا و پرهیاهو، برای بسیاری از گردشگران جذاب است و معمولا خریدهای خوبی هم، می‌توان انجام داد. بانکوک حتی بازار‌های ۲۴ ساعته دارد، که آخر شب و یا صبح زود، می‌توانید از خنکی هوا، استفاده کنید و برای خرید به آن‌جا بروید. از جمله جذابیت‌ بازار‌های تایلندی، دکه‌های غذافروشی است، که عطر و بوی ادویه‌های مختلف و غذاهای خوشمزه، در تمام بازار می‌پیچد، تایلند به غذاهای خیابانی، معروف است، در خیابان‌های شلوغ بانکوک انواع غذاهای تایلندی را، امتحان کنید.

 

در سفر با تورهای نوروزی تایلند، به غیر از بانکوک، می‌توانید در پاتایا، ساموئی و پوکت نیز اقامت کنید، این شهرهای ساحلی، مخصوص لذت بردن از هتل‌ها و گرفتن آرامش، در ساحل‌های زیباست.

پوکت بهشت غواصان و عاشقان طبیعت است، در آب‌های دریای آندمان، غواصی کنید و روی ماسه‌های سفید، آفتاب بگیرید و شب‌ها در سواحل زیبای‌ش، قدم بزنید و شام رمانتیکی را در رستوران‌های بین‌المللی آن، نوش جان کنید.

تور‌های گشت دریایی هم، در هوای بهاری، انتخاب خوبی در سفر به تایلند است، تا گوشه‌های پنهان این بهشت شگفت‌انگیز را، ببینید.

در تایلند، همه چیز ارزان است، از غذا گرفته تا هتل‌های لوکس، در سفر، هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید، این هتل‌ها با استخرهای زیبا و خدمات ماساژ تایلندی هستند و با صبحانه رایگان، برای گردشگران، رزرو می‌شوند.

از همین حالا، برای سفر خاطره‌انگیز با تور تایلند، برنامه‌ریزی کنید و با آژانس مقتدرسیر، تماس بگیرید.

اقامت در هتل های ساحلی با تور بالی

رزرو تور بالی، یکی از بهترین انتخاب‌های سفر در بهار است، اندونزی آب و هوایی استوایی دارد و دمای هوا، هرگز سرد نمی‌شود، پس برای خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند، عید نوروز، بسیار مناسب است.

در بالی، تقریبا حدود 12 ساعت، هوا روشن است و می‌توانید همه جا را بگردید و در ساحل زیبای اقیانوس، شنا کنید و با قدم زدن در امتداد آن‌ها و تماشای غروب زیبای خورشید، بهترین خاطرات را رقم بزنید.

سواحل زیبای بالی

ساحل نیانگ نیانگ

ساحل کونوگ پایونگ

ساحل هانی مون

ساحل بیاس توگال

البته در سواحل زیبای بالی، انواع تفریحات آبی را، می‌توانید تجربه کنبد و از فری‌برد گرفته تا غواصی و موج‌سواری، همه جور هیجان آبی را، در این‌جا دارید.

در سفر به بالی، شاید حتی حس کنید که خواب می‌بینید، هتل‌هایی که با طراحی زیبا، در دل طبیعت، جوری هم‌خوان شده، که تجربه‌ای ناب، از هتل‌مانی در دل طبیعت را تجربه می‌کنید.

سفر به بالی، حدود ۶ و ۷ شب است و گردشگران، با پرواز ماهان و قطر سفر می‌کنند. تمام تورهای نوروزی، دارای ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری، برای مسافران هستند، تا سفری به یادماندنی را، در رفاه تجربه کنند.

در هتل‌های خوب چهار و پنج ستاره، که آژانس به شما پیشنهاد می‌کند، غذاهای اندونزیایی، با بهترین مواد اولیه، برای شما طبخ می‌شوند و تجربه‌ای لذیذ از این غذاها، خواهید داشت، البته رستوران‌ها و غذاهای بین‌المللی نیز، فرواوان است.

جاذبه‌های گردشگری بالی، به طبیعت زیبا و ساحل زلال‌ش ختم نمی‌شود، این‌جا معابدی شگفت‌انگیز دارد، که شما را مدهوش می‌سازد، مثلا معبد تانا لوت، در موقعیتی جذاب، در میان دریا قرار دارد و در ساعتی که جز و مد دریا اجازه دهد، قابل دست‌رسی است.

شما بهترین آژانس را انتخاب کرده‌اید، چون مجری اصلی تور بالی نوروز 99، آژانس مقتدر سیر بوده و تجربه‌ای چندین ساله، در اجرای این نوع تورها دارد. برای بهترین سفر رویایی، با کارشناسان مسافرتی آژانس، تماس بگیرید.