تقدیر سردار جلالی از اقدام ملی‌پوشان هندبال

گروه ورزشی الف،   3981102144

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان از اقدام اخیر اعضای تیم ملی هندبال کشور در ادای احترام ویژه به پرچم و سرود ملی کشورمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش فارس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان از اقدام اخیر اعضای تیم ملی هندبال کشور در ادای احترام ویژه به پرچم و سرود ملی کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: 

جناب آقای مسعود سلطانی فر
وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا، بدین وسیله قدردانی خود را از اقدام ارزشی و انقلابی اعضای تیم ملی در ادای احترام ویژه به پرچم و سرود ملی کشورمان در دیدار با تیم ملی کویت اعلام می کنم.

در شرایط فعلی که با توطئه آشکار دشمنان معدود افرادی، افتخار بازی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به وعده وعیدهای زندگی اشرافی در کشورهایی اروپایی فروخته اند، اقدام انقلابی اعضای تیم ملی نشان داد جامعه ورزشکار کشورمان همچون سایر قشرها و طیف های ملت بزرگ ایران اسلامی معتقد به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و متعهد به خاک پاک ایران اسلامی هستند. باید گفت خداقوت سربازان راستین وطن.

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا از فدراسیون هندبال و اعضای تیم ملی به صورت ویژه تقدیر به عمل آید.

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

 مردان ملی پوش هندبال کشورمان قبل از بازی خود مقابل کویت در جریان نوزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی مردان آسیا، با ادای احترام نظامی هنگام پخش سرود ایران توجه تمامی رسانه ها را متوجه خود ساختند. این اقدام با واکنش های مثبت زیادی در کشور مواجه شده است.