خرید اینترنتی بلیط قطار ریل ترابر سبا در علی بابا

گزارش بازرگانی،   3981102085

 

تاسیس شرکت ریل ترابر سبا در سال 1388 صورت گرفت و با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور و ارائه خدمات متناسب و متمایز به مسافران شروع به کار کرد. این شرکت ابتدا کار خود را در مسیرهای تهران- مشهد و تهران-اهواز آغاز کرد. شرکت ریل ترابر سبا در ابتدا زیر نظر قطار سفیر بوده اما اکنون به طور مجزا و مستقل کار می‌کند. قطارهای ریل ترابر سبا یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین و مدرن‌ترین قطارهای خط ریلی ایران است و مجهزترین و لوکس‌تری قطارها را دارا است.

شرکت ریل ترابر سبا با وارد کردن قطار 5 ستاره خود به عرصه قطارهای لوکس توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این شرکت که در سال 1388 فعالیت خود را 50 دستگاه واگن شروع کرد اکنون به تعداد بالایی رسیده و علاوه بر کمیت روزبه روز کیفیت خود را نیز بالاتر می برد و در سال 92 سطح این خدمات افزایش پیدا کرد تعداد واگن‌ها افزایش یافت.

قطارهای ریل ترابر سبا در مسیرهای متفاوتی خدمت‌رسانی می‌کنند که این مسیرها شامل تهران، مشهد، اصفهان، یزد، اهواز، میانه است. خرید اینترنتی بلیط قطار ریل ترابر سبا در علی بابا صورت می‌پذیرد.

قطارهای شرکت ریل ترابر سبا

شرکت ریل ترابر سبا تعداد زیادی قطار ندارد اما همان تعدادی را هم که دارد با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. انواع قطارهای شرکت ریل ترابر سبا عبارتند از: قطار غدیر، قطار نگین در دو نوع (اتوبوسی و کوپه‌ای).

 

قطار غدیر

قطار غدیر یکی از بهترین انواع قطار است و دارای 5 ستاره است. ای قطار که امکانات بسیار زیادی دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است و دارای کوپه‌های 4 تخته است.

قطار غدیر دارای خدمات و کیفیت زیادی است و از نظر استاندارد در بالاترین سطح قرار دارد. با ویژگی‌هایی که در این قطار وجود دارد مسافران زیادی به سمت این قطارهای غدیر جذب شده‌اند چرا که از مهمترین ویژگی‌های آن، سرعت، کیفیت، ایمنی و راحتی است. قطارهای غدیر با اینکه تندرو نیستند اما از سرعت بالایی برخوردار هستند و مسافران را در زمانی کمتر از زمان‌های معمول به مقصد می‌رسند و علاوه بر سرعت بالا دارای سیستم ضد لزرش هستند چرا که سیستم Bombarier آلمان که این قطار به آن مجهز است باعث می‌شود که لزرش کمی در قطار وجود داشته باشد و مسافران احساس راحتی و آسایش در قطار داشته باشند. خرید اینترنتی بلیط قطار ریل ترابر سبا در علی بابا انجام می‌پذیرد.

علاوه بر سرعت، قطار بسیار راحت است چرا که دارای کوپه‌های 4 تخته با صندلی‌های تخت خواب شو بسیار راحت و خدمات مهمانداری کامل است.

از خدمات این قطار می‌توان موارد زیر را نام برد:

- سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا

- سیستم تهویه مطبوع و تنظیم خودکار

- سیستم جلوگیری از آتش‌گرفتگی قطار

- درب‌های اتوماتیک بین واگن‌ها برای سرعت و راحتی مسافران هنگام عبور

- سیستم صوتی تصویری مجزا برای هر واگن

- خدمات رستوران و بوفه با کیفیت غذا بالا

- سیستم احضار مهماندار

کیفیت و ایمنی این قطار به دلیل مجهز بودن به سیستم ایمنی آتش گرفتگی و امنیت بالا باعث شده است که مورد توجه کارشناسان نیز قرار بگیرد. برای خرید اینترنتی بلیط قطار ریل ترابر سبا در علی بابا می‌توانید از این سایت اقدام کنید.

قطار نگین ویژه

قطار نگین نیز از انواع قطار ریل ترابر سبا است که در دو نوع کوپه‌ای و اتوبوسی به حمل و نقل مسافران می‌پردازد. قطار نگین چهارستاره بوده و خدمات خوب و با کیفیتی را به مسافران ارائه می‌دهد.

قطار نگین ویژه از نوع کوپه‌ای است و نسبت به قطار غدیر هزینه مناسب‌تری دارد. خدمات این قطار شامل موارد زیر است:

سیستم تهویه

سیستم صوتی و تصویری

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

سرویس خواب

پذیرایی میان وعده

سیستم احضار مهماندار

پذیرایی صبحانه

برای خدمات رستوران و ناهار و شام هم به طور جداگانه با دریافت هزنیه جدا، پذیرایی انجام می‌شود.

قوانین استرداد بلیط قطار

قطار نگین اتوبوسی

قطار نگین اتوبوسی از انواع قطارهای نگین است که در واقع سریع السیر است و مسافران را سریع‌تر به مقصد می‌رساند. به طور کلی قطارهای اتوبوسی حدود 3 الی 4 ساعت زودتر به مقصد می‌رسند. این قطارها به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارند به صورت سبک طراحی شده‌اند و مسیر ریل‌های آنها متفاوت است و می‌تواند سریع‌تر جابه‌جا شود و قادر به دستیابی به سرعت‌های بالاتر هستند. این قطارها امکانات خواب ندارند یعنی صندلی قابلیت تبدیلی به تختخواب را ندارند و به صورت یکپارچه روبروه هم چیده شده‌اند. به دلیل همین ویژگی می‌توان گفت این قطارها برای سفرهای طولانی مدت مناسب نیستند. التبه اگر اذیت نمی‌شوید می‌توانید این قطارها را انتخاب کنید و از سرعت بالای آنها برای رسیدن به مقصد لذت ببرید. قطارهای اتوبوسی نگین در لیست قطارهای ریل ترابر سبا به مشتریان عرضه می‌شود و از طریق خرید حضوری و یا اینترنتی، مسافران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مشارکت شرکت بزرگ ریل ترابر سبا با ناوگاه حمل و نقل ریلی ایران باعث شده است فضای رقابتی در بین خطوط مختلف ریلی بیشتر شده تا شرکت‌های مختلف تلاش کنند کیفیت، زیبایی و سرعت بیشتری را در قطارهایی که به مسافران ارائه می‌دهند رعایت کنند. خرید اینترنتی بلیط قطار ریل ترابر سبا در علی بابا بسیار سهل و آسان است.