شروع داستان پاکیزگی

گزارش بازرگانی،   3981030038

پاکیزگی شروع سلامتی است. مطالعات علمی بسیاری هستند که بر اهمیت و تاثیر پاکیزگی بر شیوه زندگی و سلامت جسمی و روانی افراد می‌پردازند؛ تحقیقاتی که نشان می‌دهد چطور زندگی و حضور در مکانی پاکیزه، تمایل افراد را به خوردن غذاهای سالم‌ بیشتر می‌کند و تمیز و مرتب بودن محیط اطراف بر تمرکز و افزایش حافظه تاثیر مهمی دارد. کسی که در چنین محیطی رشد می‌کند، در سنین کودکی و نوجوانی، در مدرسه از بازدهی و موفقیت بیشتری برخوردار خواهد بود و در شرایط روحی و روانی بهتر و آرام‌تری زندگی خواهد کرد. علاوه بر این، تحقیقات علمی این موضوع را بیان می‌کند که پاکیزگی محیط زندگی، بر داشتن خوابی راحت و خلق‌وخویی آرام، اثرگذار است.

 

با توجه به اهمیت ارتباط پاکیزگی و سلامتی، برند «هوم پلاس» بر آن است تا با ارائه محصولات خود، شروع تازه‌ای را در داستان پاکیزگی داشته باشد. نگاه این برند، تولید محصولات پاک‌کننده و شوینده‌ای است که بهداشت و سلامتی را به طور همزمان برای خانواد‌ه‌ها فراهم کنند.

حضور هوم پلاس در بازار محصولات، یک تولد و شروع تازه ‌است. این محصولات به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی متفاوت از دیگر محصولات مشابه بازار، بر این شروع تازه تاکید دارد. این برند برای ورود به بازار، با انتخاب شعار «شروع داستان پاکیزگی» بر تفاوت معنای پاکیزگی از نگاه هوم‌پلاس با دیگر محصولات این حوزه تاکید دارد.

هوم‌پلاس با ارائه سبد محصولات خود شامل محصولات بهداشتی خانه و آشپزخانه مثل چند منظوره و مایع ظرفشویی، به تفاوت فرمولاسیون خود و تاثیر آن بر نوع پاک‌کنندگی سطوح، ظروف و البسه تاکید دارد.

پاکیزگی هوم‌پلاس، با دغدغه سلامت جسمی و روانی خانواده‌ها همراه است؛ درنتیجه فرمولاسیون محصولات این برند، از دانش روز دنیا نشات گرفته شده و درعین حال، ضامن سلامت خانواده است.

هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی خانه‌‌ ایرانیان است و تمامی هدف آن «محافظت از خانه و خانواده» با توليد محصولات با كيفيت در سطح استانداردهای جهانی است.