تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نمازجمعه به امامت رهبری

گروه سیاسی الف،   3981026060

رئیس پلیس راهور پایتخت، تمهیدات این پلیس برای برگزاری نمازجمعه این هفته به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را اعلام کرد.

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نمازجمعه به امامت رهبری

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار اظهار کرد: با توجه به این که نماز جمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، در مصلی تهران برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم نمازگزاران و استقبال‌کنندگان برای حضور در نماز جمعه این هفته بسیار زیاد باشد.

وی افزود: برهمین اساس، یک سری تمهیدات بیشتری نسبت به جمعه‌های معمول در اطراف مصلی پیش‌بینی کرده‌ایم تا نمازگزاران راحت‌تر به محل نماز جمعه دسترسی داشته باشند.

رئیس پلیس راهور پایتخت به نمازگزاران توصیه کرد از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد استفاده کنند، زیرا دسترسی‌های خوب شرکت اتوبوسرانی و متروی تهران برای مصلی تهران وجود دارد و شهروندان عزیز به راحتی می‌توانند تردد کنند. 

سردار مهماندار به اعمال محدودیت‌هایی در اطراف مصلی تهران اشاره و بیان کرد: در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی، محدودیت‌هایی به اجرا در می آیدکه از تقاطع سهرودی به سمت غرب، این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در قسمت شرقی مصلی تهران، خیابان شهید قنبرزاده که از بزرگراه رسالت، این خیابان به خیابان شهید بهشتی وصل می‌شود این محدودیت اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور پایتخت به محدودیت های تردد در خیابان پاکستان (قسمت غربی مصلی تهران) اشاره و بیان کرد: همچنین در قسمت شمالی بزرگراه سردار شهید سلیمانی (رسالت سابق) محدودیت ترافیکی برحسب نیاز اعمال خواهد شد.

مهماندار خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم در این مقطع یعنی در بزرگراه شهید سلیمانی محدودیتی را اعمال کنیم از سمت غرب، از ابتدای کردستان و نیز از سمت شرق، از پل سید خندان، این محدودیت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت به درنظر گرفتن پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی اشاره و بیان کرد: در ضلع شمالی مصلی، پارکینگ حکمت صدرا برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پارکینگ "گل‌گشت" برای اتوبوس‌های شرکت واحد در نظر گرفته شده، گفت: شهروندان می توانند از پارکینگ بنیاد مستضعفان(در قسمت شمال غربی مصلی) و پارکینگ بیهقی( ضلع غربی مصلی)  و در ضلع جنوبی مصلی، پارکینگ لجستیک برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

مهماندار با بیان اینکه کلیه محدودیت‌ها از ساعت 6 صبح روز جمعه اعمال خواهد شد، تصریح کرد: برای پارک موتور سیکلت‌ها، خیابان های هویزه و خرمشهر در نظر گرفته شده که آنجا هم محدودیت اعمال خواهیم کرد.

وی با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها، گفت: از ساعت 24 امشب(پنجشنبه 26 دی ماه) بحث ممنوعیت توقف در معابر اطراف مصلی تهران، اجرا می شود و از شهروندان می خواهیم از پارک کردن خودرو در اطراف مصلی تهران و نیز خیابان‌هایی که در این محدوده هستند نظیر خیابان شهید بهشتی،شهید قنبرزاده، پاکستان و همچنین حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی، پرهیز کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان گفت: از ساعت 12 امشب همکارانم در صورت پارک خودرو در محدوده های ذکر شده، نسبت به انتقال خودروها به محل مطمئن و پارکینگ اقدام خواهند کرد.