لذتی بی تکرار در سفر به خندان ترین کشور دنیا

گزارش بازرگانی،   3981025071

تایلند محبوب ترین مقصد توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد و به همین دلیل است که تقریبا هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید، از سواحل کریستالی آبی و جنگل های انبوه گرفته تا غذای های عالی و خانه های ساحلی ارزان قیمت و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان. در این کشور هر چیزی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. تایلند به عنوان تنها کشور جنوب شرقی آسیا که هرگز مورد استعمار قرار نگرفته است.

با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی و درخواست سفر بیشتر ایرانیان به نقاط مختلف ایران و جهان، با خرید تور تایلند نوروز 99 می توانید علاوه بر لذت بردن از دیدن جاذبه های طبیعی و انسان ساز در کنار امکانات مدرنی که در نقاط مختلف توریستی این کشور محیا شده اند از این تجربیات شگفت زده شوید و سفر خوبی را برای خود به یادگار بگذارید

تماشای جاذبه های گردشگری پوکت با تور تایلند نوروز 99

در تور پوکت نوروز 99 این موقعیت فراهم شده است که علاوه بر برخورداری از خدمات و امکانات گوناگون در سفر بدون دغدغه از جاذبه های توریستی پوکت دیدن کنید و به همین دلیل در زیر به تعدادی از دیدنی های این شهر اشاره شده است.

  1. خلیج فانگ نا پوکت:

خلیج فانگ نا پوکت phang nga bay که مساحتی به وسعت 400 کیلومتر مربع دارد و بیش از 100 جزیره را در خود جای داده است یکی از مناطق بسیار زیبا است که در شمالی ترین قسمت پوکت واقع شده است.صخره های آهکی که از میان آب های زمردین سر بر افراشته جلوه زیبا و منحصر به فردی به این منطقه داده است. در این خلیج زیبا، غا، تالاب و سواحل بکر کوچک وجود دارد که بسیار تماشایی است. برای تفریح و دیدن این بهشت زمینی می توانید قایق اجاره کنید و یا همزمان از خوردن یک غذای خوش طعم در رستوران های رو به خلیج و تماشای چشم انداز خیره کننده لذت ببرید.

  1. جزیره فی فی پوکت:

در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت، جزایره 6 گانه بسیار زیبای فی فی وجود دارد. صخره هایی از جنس آهک این جزیره را در برگرفته است. ساحل های شنی جذاب و غارهای شگفت انگیز نیز از دیگر جاهای دیدنی این منطقه است. جزایر شش گانه فی فی که به زیبا ترین جزیره های گرمسیری جهان شهرت دارند، دو جزیره اصلی را دربر دارد که که یکی از آن ها خالی از سکنه بوده و به نام فی فی شهرت دارد و در دیگری مسلمانان جنوب تایلند زندگی می کنند.

  1. مجسمه بودای بزرگ پوکت:

مجسمه بودای بزرگ پوکت در سال 2004 ساخته شده که دارای 45 متر ارتفاع و 25 متر عرض می باشد و در بهترین نمای شهر قرار گرفته است که با ایستادن در کنار آن مناظر و چشم انداز زیبای این شهر را می توان مشاهده کرد. جنس این مجسمه از بتن بوده و با مرمر سفید و زیبای برمه‌ای پوشیده شده است.

تماشای جاذبه های گردشگری پاتایا با تور تایلند نوروز 99

با رزرو تور پاتایا نوروز 99 از تهران بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر پاتایا تایلند برطرف خواهد شد که شامل امکاناتی چون بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی است.

گشن شهری نیز دیگر خدمات تور می باشد که می توان به تماشای جاذبه های توریستی پاتا نشست و در همین راستا می خواهیم به تعدادی از دیدنی های این شهر بپردازیم.

  1. کوه بودا پاتایا:

در 6 کیلومتری پاتایا معبد زیبایی وجود دارد که به نام معبد کوه بودا شهرت دارد. بر روی این کوه تصویر بودا کشیده است که از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار است. این تصویر دارای 109 متر طول و 70 متر عرض می باشد که بر روی کوه حکاکی شده و با طلا تزیین شده است.

  1. معبد وانسانگ وارارام

معبد وانسانگ وارارام Wat Yansangwararam که در سال ۱۹۷۶ ساخته شده، در 3 کیلومتری باغ نانگ نوچ و 12 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است. ساختار و معماری این بنا بسیار ظریف و زیبا است که از معماری ژاپنی، چینی، هندی،سوئیسی الهام گرفته است.

  1. باغ گرمسیری نونگ نوچ

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا Nong Nooch از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. مساحت این باغ زیبا و رنگارنگ 2.4 کیلومتر مربع است که دارای قسمت های مختلفی است که یکی از زیباترین آنها به باغ فرانسوی شهرت دارد که ازطراحی باغ های قصر قرون وسطایی نشات گرفته است

توجه کنید که علاوه بر تور نوروزی می توانید از تور ارزان تایلند نیز برای یک سفر عالی استفاده نمایید.