بهترین شرکت در حوزه سیستم های مدار بسته

گزارش بازرگانی،   3981025030

سیستم های نظارتی مانند دوربین مدار بسته از سال ها پیش به عنوان ابزار مهمی در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته اند . با توجه به سابقه طولانی این نوع سیستم ها , تحولات و پیشرفت ها ی چشم گیری در این زمینه صورت گرفته است که اطلاع از آخرین پیشرفت ها و دستاورد ها می تواند کمک به سزایی به مدیران و کارشناسانی که در حال انتخاب و پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری می نمایند , باشد . از این رو شرکت الکامپ با هدف توسعه تکنولوژی سیستم های حفاظتی و امنیت الکترونیکی و دستیابی کارشناسان شرکت به دانش فنی این سیستم ها و از سوی دیگر با توجه به اعلام نیاز و سفارش از سوی سازمان های مختلف کشور برای بکارگیری از این گونه سیستم ها تاسیس گردید . شرکت الکامپ با توجه به سابقه 15 ساله در زمینه نصب دوربین مدار بسته و همچنین انجام و تکمیل بیش از 3000 پروژه موفق در کشور باعث شده یکی از برند های معتبر در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی باشد .

این شرکت با سال ها تجربه در حوزه فروش دوربین مدار بسته توانسته با استفاده از پرسنل متعهد , متخصص و با تجارب بالای خود در زمینه ی ارائه ی خدماتی مطلوب تر و محصولاتی متنوع , اطمینان و رضایت مشتریان را به خود جلب کند و جای خود را در صنعت سیستم های حفاظتی به عنوان شرکتی پیشرو و متعهد باز کند . همچنین شرکت الکامپ توانسته است از طریق اخذ نمایندگی انحصاری pelcotech و انعقاد قرارداد های دراز مدت و تامین کالای مورد نیاز در پروژه ها و ... زنجیره ای پایدار و دائمی را برای مشتریان خود به کار برده است .

محصولاتی که در شرکت الکامپ عرضه می شود شامل دوربین هایی با برند های pelcotech و unimo و simence می باشد . دوربین های مدار بسته pelcotech از چیپست سونی در قلب خود بهره می برد این پکیج بسیار حرفه ای بوده و دارای 5 سال گارانتی می باشد این پکیج از 2 عدد تا 16 عدد می باشد که قیمت های متفاوتی را داراست و با توجه به نیاز شما و همچنین نظر مشاوران و کارشناسان مجرب و متعد شرکت الکامپ پکیج مورد نظر به شما پیشنهاد می شود . دوربین های مدار بسته unimo دارای گارانتی 2 ساله می باشد این پکیج صرفا اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد . دوربین های مدار بسته simence دارای 1 سال گارانتی می باشد که بیشتر برای مصارف عادی مورد استفاده قرار می گیرد .

پاره ای از فعالیت های شرکت الکامپ

شرکت الکامپ افتخار دارد تا کنون با بسیاری از شرکت ها – سازمان ها – نهاد های دولتی و خصوصی همکاری نموده و برخی از پروژه های انجام شده توسط شرکت الکامپ شامل : بانک آینده – سفارتخانه لیبی – شرکت سایپا – ایرانخودرو و بیش از 3000 پروژه موفق را به اتمام رسانده است .

درباره شرکت الکامپ

شرکت الکامپ وارد کننده مستقیم دوربین های مدار بسته با برند های معتبر جهانی می باشد و تمام پروژه های خود را با توجه به نیاز مشتریان و تشخیص مهندسان شرکت الکامپ پس از بررسی های لازم برند چپیشنهادی خود و نوع سیستم مورد نظر را پیشنهاد می دهد . تمام مراحل مشاوره و کارشناسی به صورت رایگان انجام می شود . این شرکت با توجه به ضمانت هایی که برای محصولات خود تعریف کرده است دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد . شرکت الکامپ دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه دوربین های مدار بسته می باشد که دارای مجوز های لازم از اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیر کاران الکترونیکی و سیستم های حفاظتی تهران و همچنین دارای مجوز از مرکز توسعه تجارت الکترونیک از وزارت صنعت , معدن و تجارت می باشد . شرکت الکامپ دارای تقدیر نامه هایی از سوی اتحادیه می باشد همچنین این شرکت استاندارد iso 9001 را که استاندارد سیستم مدیریت کیفیت نامیده می شود را کسب کرده است .

در شرکت الکامپ منشور اخلاقی تعریف شده است که پایبندی به آن از اصول کار شرکت و کارکنان می باشد . به عنوان نمونه می توان به این موارد اشاره کرد : کارکنان شرکت الکامپ موظف هستند تحت هر شرایطی ادب و احترام و اخلاق کاری را در برخورد با مشتریان رعایت کنند و همچنین پرسنل موظف هستند تا ارائه مشاوره به مشتریان را در اولویت خود قرار دهند و ...

کلام اخر

شرکت الکامپ همیشه حق انتخاب را به مشتریان خود واگذار کرده است زیرا اعتقاد دارد شما بهترین ها را انتخاب می کنید . شما میتوانید با انتخاب محصول مورد نظر با کارشناسان ما درباره برند دوربین مدار بسته و محل نصب و نحوه راه اندازی مشاوره بگیرید . کارشناسان ما از محل مورد نظر یک نقشه کلی تهیه می کنند تا به وسیله ی آن بتوان بهترین موقعیت را برای نصب دوربین مدار بسته ایجاد کرد . شما برای اطمینان از خرید خود می توانید نظرات مشاوران ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید و در پایان متوجه این موضوع می شوید که انتخاب شرکت الکامپ انتخابی معقول و درستی بوده است . هدف شرکت الکامپ همیشه جلب رضایت مشتریان بوده است و این رضایت را می توان در پروژه های انجام گرفته مورد بررسی قرار داد .