درخواست برادر سردار سلیمانی درباره جانباختگان حادثه کرمان

گروه اجتماعی الف،   3981024128

برادر سردار سلیمانی گفت: از استاندار کرمان تقاضا داریم نسبت به خانواده‌های بازماندگان و حادثه دیدگان حادثه کرمان عنایت داشته باشد تا مبادا بیشتر از این آسیب ببینند.

به گزارش مهر، حاج حسین سلیمانی عصر سه‌شنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار جعفری در جمع مردم عزادار کرمان بیان داشت: وظیفه خود دانستم از طرف بازماندگان حاج قاسم از حضور شما مردم ایران و استان کرمان که در مراسم تشییع و تدفین سردار سلیمانی حماسه تاریخی آفریدید از صمیم قلب تشکر کنم هر چند زبانم قاصر است.

وی افزود: از مردم عزیزی که درب خانه‌های خود را بر روی مهمانان حاج قاسم گشودند و از آنها پذیرایی کردند تشکر می‌کنم.

برادر سردار سلیمانی گفت: از مسئولان استانی، برگزار کنندگان مراسم، نیروی انتظامی،همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و آحاد مردم کمال تشکر را داریم.

وی یادآور شد: همچنین از خادمان حرم امام حسین (ع)، جمعی از سادات و سران عشایر کربلا که در مراسم حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌خواهم که انتقام خون این شهیدان را از آمریکای جنایتکار بگیرند.

برادر سردار سلیمانی تصریح کرد: به خانواده‌های داغدار کسانی که در حادثه مراسم روز تشییع جان خود را از دست دادند تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی را برای رفتگان خواستارم.

وی افزود: از استاندار کرمان تقاضا داریم نسبت به خانواده‌های بازماندگان و حادثه دیدگان عنایت داشته باشند تا مبادا بیشتر از این آسیب ببینند.