نقش آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی

مهرداد رادمهر، گروه تعاملی الف،   3981024039 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
نقش آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی

در  سپیده دم روز چهارشنبه به تاریخ 18 دی ماه 1398 تعداد زیادی هواپیمایی جنگی در مرزهای ایران و هواپیمایی شناسایی از  فضای آسمان ایران در حال پرواز بودند؛ این هواپیماها متعلق به  پایگاه های آمریکا در کشورهای  امارات، عراق و ترکیه بودند. یکی از هواپیمایی که در ارتفاع زیاد در آسمان تهران  بوده، هواپیمایی فوق پیشرفته ای به نام  RC-135 W Rivent Joint می‌باشد. این هواپیما  با داشتن دو رادار بزرگ، قوی، فعال و  متصل به بدنه  برای انجام عملیات شناسایی، نفوذ و حمله سایبری استفاده می‌شود.

هواپیما   RC-135 W با انجام عملیات سایبری بروی رادار زمینی سپاه منفرد( خارج از شبکه) در نزدیکی تهران، اطلاعات این رادار را هک کرده و کنترل رادار زمینی سپاه را از طریق عملیات سایبری در اختیار می گیرد وبرای  این رادار اطلاعات جعلی و کاذب  یک موشک کروز شلیک شده به سمت تهران را  تعریف می کند.  در ضمن این هواپیما  با ایجاد اختلال  شدید همه راه های ارتباطی و مخابراتی پایگاه راداری سپاه را با شبکه های راداری مجاور  به طور کامل قطع یا مختل می کند.

وقتی موشک کروز مجازی( سوری)  به پایگاه نزدیک و نزدیک تر می شود، رادار زمینی سپاه به وضعیت هشدار شدید می رسد که  زمان داشتن عکس العمل  توسط اوپراتور( برادران سپاه در این پایگاه) در این شرایط  بحرانی فقط 10 ثانیه  می باشد. از طرف دیگر هواپیما   RC-135 W  به صورت لحظه ای مختصات فضایی و جهت  هواپیمایی اوکراینی را  رصد می‌کند.

از آنجا که ارتباط های رادیویی و مخابراتی رادار زمینی سپاه مختل شده و اوپراتورهای رادار نمی توانند با فرماندهی و رادارهای شبکه ای مجاور تماس برقرار کنند؛ و از طرفی  رادار به وضعیت هشدار شدید رسیده و فقط 10 ثانیه برای عکس العمل به موشک کروز مجازی شلیک شده زمان دارند؛ چاره جزء شلیک به موشک کروز مجازی ندارند. مختصات فضایی هواپیمایی اوکراینی  به جای مختصات فضایی موشک کروز  جایگزین می شود و موشک شلیک شده از سوی پایگاه راداری سپاه به هواپیمایی اوکرینی تصادم می کند و باعث سقوط هواپیمایی اوکراینی می‌شود.

اگر کمی انصاف داشته باشیم نباید به سرزنش اوپراتورهای پایگاه راداری سپاه بپردازیم، چرا که هر کسی  به جای آنها بود چاره ای جزء شیلک موشک به سمت موشک کروز مجازی شلیک شده به سمت تهران نداشت؛  از نظر نگارنده 100% عامل اصلی سقوط هواپیما اوکراینی  و کشتن 196 انسان بی گناه  سیاست های جنایت کارانه آمریکا است. چون آمریکایی‌ها عامل اصلی ایجاد این جنایت بزرگ بوده اند در اسرع وقت اطلاعات محرمانه این جنایت  بزرگ را  برای رسوا کردن و ایجاد خسارت به ایران در اختیار اوکراین،  سوئد، کانادا، آلمان و انگلیس گذاشته اند.

ما باید بیش از پیش قدر دان زحمات نیروهای مخلص و مقدر سپاه ایران باشیم و برای افتخار آفرینی آنها در هر لحظه از  درگاه الله همیشه  دست به دعا برداریم. ترامپ به علت فشار داخلی آمریکا از طریق استیضاح و اعتراض گسترده مردم آزادی خواه دنیا نسبت به جنایت ضد بشری ترور سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و عکس العمل ایران با حمله موشکی قاطع  به دو  پایگاه در عراق دچار سرگردانی و حیرانی شده است. به نظر می رسد ترامپ برای فرار از فشارهای بیرونی و درونی در حال سرگرم کردن مردم معترض در ایران برای برای ایجاد بحران و  ایجاد آشوب‌های وسیع در ایران و پس از آن اقدام‌های‌ سخت نظامی یا ایجاد یک جنگ شدید برعلیه ایران است و باید سخت هوشیار باشیم...

ترامپ یک بیمار روانی جنایت کار است و نیروهای مسلح ما باید با آمادگی 100% برنامه‌ها و اقدام‌های عملی نظامیان آمریکایی را رصد و دنبال کنند. چرا که هرلحظه انتظار یک اقدام یا حمله جنون آمیز را توسط نیروهای آمریکایی و به دستور ترامپ را باید داشت... ترامپ یک مار زخمی است و در حال درد کشیدن برای انتقام است.... نیروهای نظامی ما باید همیشه در اوج آمادگی کامل باشند و برای موشک باران آنی یک پایگاه نظامی یا ناو جنگی یا تاسیسات مربوط به ارتش آمریکا از حداقل 100 موشک قوی با شلیک همزمان استفاده کنند. ما باید پایگاه‌های نظامی و ناوهای جنگی آمریکا را در منطقه  با رصد دقیق و لحظه‌ای در صورت کوچک ترین تحرک بیجا و اضافی در کسری از ثانیه به طور کامل نابود کنیم. به نیروهای آمریکایی در صورت حماقت، اجازه دم و بازدم دوباره تنفس ندهیم... راه مبارزه با دولت جنایت کار امریکا، راهی است که سردار آزادی خواه جهان و بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همه ما مردم ایران یاد داده است، این راه همانا تلاش و مجاهدات خالصانه بی منت و در نهایت تدبیر و شجاعت و قاطعیت است و همه ما باید در جایگاه خود به یک سردار بزرگ سلیمانی تبدیل شویم در مقابل ترامپ و دولت نامردش به الله پناه برده و توکل می‌کنیم و با تمام توان در مقابل  دولت جنایت کار امریکا  ایستادگی کنیم ...