امیر قطر: راه حل مشکلات گفت‌و‌گو است/ سفر روحانی به قطر در آینده

گروه سیاسی الف،   3981022127 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

امیر قطر گفت: تنها راه حل مشکلات گفت‌و‌گو است. از روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دعوت کردم به قطر سفر کنند و ایشان هم در آینده این سفر را انجام خواهند داد.

امیر قطر: راه حل مشکلات گفت‌و‌گو است/ سفر روحانی به قطر در آینده

به گزارش تسنیم، شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی امیر قطر در نشست خبری مشترک با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: ما دیدار خوبی را داشتم با رئیس‌جمهوری ایران و دو هیئت هم دیدار  خوبی داشتند. روابط دو کشور روابط بسیار ویژه‌ای است. تلاش کردیم اعداد و ارقامی را در زمینه تبادلات تجاری تعیین کنیم. بویژه تلاش می‌کنیم در زمینه گردشگری به این اعداد و ارقام برسیم.

وی افزود:‌ رابطه با جمهوری اسلامی ایران رابطه تاریخی است. ما در اینجا تشکر می‌کنیم از موضع جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر وقتی که ما در محاصره بودیم کانار ما بودند و آسمان و تسهیلات و امکانات خود را در اختیار ما گذاشتند و ما این کمک‌ها را فراموش نمی‌کنیم و از شخص رئیس‌جمهور و جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم.

امیر قطر تصریح کرد: تنها راه حل مشکلات گفت‌و‌گو است. از روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دعوت کردم به قطر سفر کنند و ایشان هم در آینده این سفر را انجام خواهند داد.