باغ تالار تشریفاتی گل های زندگی

گزارش بازرگانی،   3981017068

مطمئنا همه ما در این مورد اتفاق نظر داریم که مراسم عروسی تقریبا مهم ترین جشنی است که هر کسی در زندگیش آن را تجربه می کند . همه دوست دارند که مراسم عروسیشان کاملا مناسب و درست انجام شود . در ادامه به معرفی یکی از باغ تالارهای تشریفاتی مطرح  تهران ، باغ تالار گلهای زندگی می پردازیم و سعی می کنیم اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان در این باره بدهیم.

تالاری که شما انتخاب می کنید باید طرفیتش متناسب با تعداد میهمانان تان باشد طوری که سالن نه آنچنان کوچک باشد نه خیلی بزرگ . باغ تالار گلهای زندگی با داشتن چندین تالار و باغ با ظرفیت های مختلف همه نوع نیازهای شما را جواب می دهد. همچنین این مجموعه با داشتن پارکینگ به تعداد کافی باعث نمی شود که میهمانان تان ماشین هایشان را کنار خیابان پارک کنند.

باغ تالار تشریفاتی گلهای زندگی با داشتن منویی متنوع و با کیفیت حق انتخاب زیادی به شما می دهد و شما می توانید با خیال راحت انتخاب کنید. باغ تالار گلهای زندگی دارای دو منو ارکیده سفید و ارکیده طلایی با تنوع غذایی رو به رو است : باقالی پلو با گوشت ، جوجه کباب زعفران ، کباب لقمه زعفرانی ، برنج سفید زعفرانی ، ته چین زعفرانی ، زرشک پلو با مرغ  ، شیرین پلو ، مرصع پلو ، خورش فسنجان ، خوراک کامسکی ، مسمای بادمجان ، چیکن استراگانف ، بوقلمون .

همچنین منوی دسر تالار گلهای زندگی نیز شامل : موس شکلات ، تیرامیسو ، پلمبیر ،ژله ، ژله موس.

امکانات خود سالن نیز مسئله ای حائز اهمیت است که شما باید برای انتخاب سالن عروسی به آن توجه کنید. در این زمینه نیز تالار گلهای زندگی حرفی برای گفتن دارد ، این مجموعه با داشتن تجهیزات نور پردازی و صدا دهی  کاملا مناسب باعث می شود تمام میهمانانتان از مراسم لذت کافی را ببرند .

وجود کافی شاپ و سفره خانه سنتی در این تالار باعث بالا رفتن کیفیت مراسم می شود طوری که شما کی توانید از این اطمینان حاصل کنید که همه نوع از میهمانانتان از مراسم عروسی شما لذت کافی را ببرند . کافی شاپ و سفره خانه سنتی همچنین نوشیدنی های طبیعی رو به رو را سرو می کنند : هندوانه ، طالبی ، شیرموز ، شیر توت فرنگی ، موهیتو ، زرشک ، آلبالو .

یکی از مواردی که باعث متمایز شدن تالار گلهای زندگی می شود این است که این سالن ماشین عروس با تزئینات مناسب اجاره می دهد که باعث می شود که شما دیگر دردسر پیدا کردن ماشین عروس را متحمل نشوید و در وقتتان صرفه جویی کنید.

با ورود به مجموعه تالار های تشریفاتی گلهای زندگی شما با حجمی از زیبایی های بصری مواجه می شوید که هر کسی را میخکوب خود می کند ، تزئینات سالن می تواند با سلیقه شما تغییر کند و می تواند به جشن عروسی تان تم های خاصی را بدهید و آن را بیش از پیش چشم نواز کنید.

همچنین داشتن آتلیه داخل مجموعه با استفاده از تجهیزات به روز و عکاسان مجرب باعث می شود که دیگه شما دنبال آتلیه بیرون از تالار نگردید و از لحاظ وقت هم به سود شما تمام می شود.

چندی دیگر از امکانات باغ تالار تشریفاتی گل های زندگی را در زیر مشاهده می کنید :

·                     سفره عقد به همراه گل آرایی و شمع آرایی

·                     نورپردازی محوطه و فرش قرمز

·                     تزیینات ورودی و آبنماها

·                     گل آرایی محوطه

·                     گل آرایی میزهای پذیرایی

·                     میوه، شیرینی و کیک

·                     آتش بازی هر ست

·                     موزیک (خواننده، سیستم صوتی، نورپردازی، پیست رقص)

·                     بارگل و شمع

·                     میزیادبود

·                     آبشار شکلات

·                     سفره خانه سنتی شامل (تنقلات سنتی، شیرینی محلی، گز، چای، انجیر)

·                     بازارچه سنتی شامل (بلال، دل و جگر، بال کباب، انار دان شده، ترشیجات فرحزادی، آش رشته و باقالی)

·                     بستنی سنتی پسته ای

·                     کافی شاپ شامل ۴ مدل آبمیوه (شیرموز، موهیتو، آب زرشک، آب هندوانه، آب طالبی)

·                     میز شام عروس و داماد

·                     بار کیک و گل آرایی

·                     دسته گل عروس

 

آدرس:  بزرگراه تهران – کرج ، بعد از آزادگان ، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک ، نسیم دوم ، پلاک ۳۶

تلفن تماس :  ۰۲۱۴۴۷۰۵۴۵۴ – ۰۲۱۴۴۷۰۶۰۶۱

آدرس سایت : www.golhayezendegi.com

تلفکس :  ۰۲۱۴۴۷۰۴۶۷۲

موبایل :  ۰۹۱۲۲۲۱۲۹۳۲

ایمیل :  info@golhayezendegi.com

مدیریت :  محمودخانی